Regulamin witryny

Poniższe zasady zostały ujawnione celem wyjaśnienia poszczególnych obowiązków wszystkich członków społeczności Forum Klanowe POLISHSEAMEN. Zasady te powinny być przestrzegane przez wszystkich, aby zapewnić, iż nasza witryna działa sprawnie i zapewnia zabawę oraz produktywne doświadczenia dla wszystkich członków naszej społeczności i odwiedzających.

  1. Regulamin forum PolishSeamen

    1. I Zasady ogólne


      1. Wszyscy polscy użytkownicy forum podlegają tej samej ocenie w zakresie: poprawnej pisowni, ortografii i sposobu logicznego formułowania myśli. Nie jest stosowana żadna taryfa ulgowa dla użytkowników z różnymi dysfunkcjami w tym zakresie. Bez potrzeby nie używaj dużych liter i przestrzegaj netykiety.

      2. Użytkownik zamieszczający na forum wiadomość lub plik/link do pliku ponosi pełną odpowiedzialność prawną za zawarte w nich treści. Wszystkie wypowiedzi i opinie zawarte na forum/stronie są prywatnymi poglądami ich autorów.

      3. Zanim poruszysz jakiś temat, sprawdź czy nie został on poruszony już wcześniej, w tym celu korzystaj z forumowej wyszukiwarki.

      4. Zawsze staraj się utrzymywać kulturę osobistą swych wypowiedzi, szanuj poglądy i przekonania innych, nie każdy musi się z Tobą zgadzać. Przestrzegaj też ogólnie przyjętych zasad współżycia społecznego. Pamiętaj tak jak piszesz, tak
      widzą Cię inni, więc dołóż wszelkich starań aby nie poczuli się dotknięci Twoją wypowiedzią. Atmosferę panującą na forum tworzymy wszyscy.

      5. Gdy udzielasz odpowiedzi na jakiś temat, staraj się aby były one pełne i wyczerpujące, nie zakładaj nowego posta tylko dlatego, że zapomniałeś czegoś dodać. W razie potrzeby, masz możliwość edycji swojego posta w czasie 45 minut od jego napisania.

      6. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceniu administratora/moderatora np. poprawienie tytułu tematu, treści tematu, pisowni, błędów ortograficznych itp.

      7. Osoby funkcyjne forum (administratorzy, moderatorzy) mają prawo ingerencji w wiadomości użytkownika jeśli uznają je za niezgodne z regulaminem.

      8. Nie poruszaj tematów nie związanych z prowadzoną dyskusją czy też działem forum. Staraj się unikać tzw. "offtopiców" i wiadomości nie wnoszących nic do dyskusji.


      II Zabrania się;


      1. Wykorzystywania forum do wymiany i/lub rozpowszechniania jakichkolwiek nielegalnych kopii gier, oprogramowana komputerowego, filmów, muzyki oraz książek lub innych nielegalnie rozpowszechnianych materiałów (tyczy się to także plików, kluczy i innych mechanizmów obejścia systemów zabezpieczających oprogramowanie/gry komputerowe). Każdy wyjątek od tej zasady zależy wyłącznie od administracji forum.

      2. Dyskusji na tematy związane z nielegalnym udostępnianiem materiałów chronionych prawem autorskim (czy jakiejkolwiek formy usprawiedliwienia bądź też pochwalania takich zachowań). Dopuszcza się jedynie dyskusje ogólne nad problematyką piractwa komputerowego i ochrony praw autorskich. Nikt nie dba o to co robisz we własnym domu lub jaki system wartości wyznajesz, ale nie wolno ci pisać o tym na tym forum.

      3. Prowokowania lub przenoszenie na forum konfliktów prywatnych.

      4. Posiadania więcej niż jednego konta - każdy użytkownik ma prawo do posiadania tylko jednego konta, dodatkowe będą usuwane i pozostawione będzie tylko konto założone jako pierwsze.

      5. Dublowania tematów w kilku działach jednocześnie.

      6. Ujawniania na forum treści prywatnej korespondencji (wiadomości przesyłane za pomocą PW, GG itp.) - cytowanie, wstawianie lub też streszczanie tych treści bez zgody wszystkich stron prowadzących korespondencję.

      7. Tworzenia wiadomości mających charakter reklamowy lub spamu.

      8. Używania słów uznawanych powszechnie za wulgarne lub obraźliwe.

      9. Pisania wiadomości które mogą naruszać dobra osobiste i prywatność innych osób, (dotyczy to również działań pośrednich, takich jak np. linkowanie lub umieszczanie odnośników do stron, na których mają miejsce prywatne „rozgrywki”).


      III Postanowienia końcowe


      1. Wszelkie spory wynikające z postanowień tego regulaminu będą rozstrzygane przez Administrację. Administracja posiada również wyłączność na interpretację postanowień niniejszego regulaminu i każdy użytkownik jest zobowiązany do podporządkowania się jej rozstrzygnięciom.

      2. Czerwona (i zbliżone odcienie) czcionka jest zarezerwowana dla Administracji forum.

      3. Nieznajomość niniejszego regulaminu nie zwalnia użytkownika z przestrzegania jego postanowień.

      4. Jeżeli prowadzisz stronę lub grupę dyskusyjną (lub jesteś jej członkiem) o tej samej (lub bardzo podobnej) tematyce co forum PolishSeamen to prosimy o nie umieszczanie jakichkolwiek odnośników, linków czy banerków w swoim podpisie czy profilu, które zachęcały by do odwiedzenia tejże strony lub do zarejestrowania na tymże forum. Od prezentacji witryn oraz forów internetowych jest specjalnie przygotowany dział. Jeżeli chcesz aby twój adres lub banerek się w nim znalazł prosimy skontaktować się z Administratorem forum.

      5. Kopiowanie elementów graficznych zastosowanych na niniejszej witrynie oraz używanie nazwy PolishSeamen surowo wzbronione.

      6. W razie łamania zasad niniejszego regulaminu nakładane będą sankcje karne. Począwszy od słownych/pisemny upomnień, do banów włącznie.

      7. Regulamin dotyczy wszystkich osób zarejestrowanych lub odwiedzających forum i/lub stronę PolishSeamen. #