Nowe forum uruchomione. Proszę się rejestrować.

Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu

Zapraszamy na serwer głosowy

DISCORD

Szkółka DW - Temat archiwalnego forum

Dział dla graczy DW (mody i dodatki, pomoc etc...)
Awatar użytkownika
PL_Mirko
Posty: 156
Rejestracja: 29 gru 2019, 0:32

Re: Szkółka DW - Temat archiwalnego forum

#16

Post autor: PL_Mirko » 14 mar 2021, 20:44

PL_Cmd_Jacek pisze:
13 mar 2021, 18:21
Podoba mi się filmik - super zrealizowane intro na początku.
Mnie też podoba się intro. Z tym, że ja tylko wybrałem sekwencje z tego przy starcie gry. Gratulacje należą się twórcom/twórcy moda RA.
Cieszę się, że film się podobał. Pomijając intro sam film też kosztował mnie sporo wysiłku i czasu spędzonego przy jego montażu.
Musiałem często go poprawiać, sypał mi się kilka razy. Nic dziwnego - na osi czasu Shotcut'a wygląda to jak puzzle.
Shotcut.jpg
Nigdy nie używałem min - jednak skupiałem się w tylko na torpedach i rakieto-torpedach.
Dzięki :-D
To nie jest taka sobie mina - to jest rakieto-mina - 600 m pokonuje w niecałe 8 sek. Wrogi OP nie ma czasu na reakcję.
Wybrałem PMR-2 właśnie między innymi dlatego - bo przypuszczałem, że nawet doświadczeni gracze nie stosowali jej dotychczas.
Obrazek

melis
Posty: 39
Rejestracja: 29 gru 2019, 16:30

Re: Szkółka DW - Temat archiwalnego forum

#17

Post autor: melis » 12 maja 2021, 17:10

Cześć! Dopiero dziś udało się mi wykonać pierwszą misję z kampanii :lol gdzie należy przy brzegu rozpoznać jednostki rebeliantów. A jak to się stało, że tę arcy trudną misję wykonałem, nie w całości, a tylko jej jeden krytyczny punkt? Zacząłem po prostu się wgłębiać. Nie rozumiem jeszcze wielu aspektów, ale istotny na ten moment jest dla mnie jeden, związany z obserwacją przez peryskop. Jednostka zidentyfikowana, ale ustalenie odległości, dokonuje się przez przesunięcie części obrazu zdjęcia. Dlaczego? Nie rozumiem tego kompletnie. Tymczasem pozdrawiam Was!!!

Awatar użytkownika
PL_Mirko
Posty: 156
Rejestracja: 29 gru 2019, 0:32

Re: Szkółka DW - Temat archiwalnego forum

#18

Post autor: PL_Mirko » 13 maja 2021, 21:44

To jest praktyczne zastosowanie funkcji trygonometrycznej tangens.
Zapoznaj się z "Przykładem 1" pod tym linkiem: praktyczne-zastosowania-podstaw-trygonometrii .

W DW (czy SH*), po prawidłowym rozpoznaniu jednostki, mamy wysokość jej masztu (drzewa) |BC|, a chcemy znać odległość |AB|.
Przez przesunięcie części obrazu zdjęcia określany jest kąt α i na tej podstawie algorytm "zaszyty" w grze przez programistów oblicza odległość według wzoru:
|AB|=|BC| / tangensg α.
Obrazek

Awatar użytkownika
PL_Mirko
Posty: 156
Rejestracja: 29 gru 2019, 0:32

Re: Szkółka DW - Temat archiwalnego forum

#19

Post autor: PL_Mirko » 06 cze 2021, 16:16

Druga część poradnika: "DW + mod RA 1.50 beta: VICTOR-II W AKCJI - ATAK ASuW" .
Pierwsza część pod linkiem: Część 1 - film

W pierwszej części - wykryto 3 wrogie jednostki - WASP, Harpers Ferry i okręt podwodny. Wykorzystując zestaw PMR-2 Mine - Rocket Complex i rakieto-torpedę SS-N-15 Starfish, zatopiono wrogi OP (LOS ANGELES FLT I).
Pozostał do wykonanie rozkaz: "ZNISZCZYĆ ZA WSZELKĄ CENĘ OKRĘTY DESANTOWE".

MISJA TRENINGOWA NR 1 CZ.2, VICTOR-II VS USS WASP & Harpers Ferry.
Film prezentuje opisy i przykład zastosowania:
1. Zestawu z ładunkiem torpedowym PMT-1 Mine Complex,
2. Torpedy ciężkiej 53-65K z układem samonaprowadzania na ślad torowy celu,
3. Wielozadaniowej torpedy TEST-71M - programowanie i sterowanie przewodowe.
Film zawiera dużo materiału opisowego, danych w języku polskim (PL) - bez narracji. Koniecznym jest korzystanie z klawisza "Spacja" (Zatrzymaj film).

Zapraszam do obejrzenia mojego filmu "DW+RA 1.50 beta: VICTOR-II W AKCJI - ATAK ASuW" (HD, 60 fps, 16:57 min.)

youtu.be/WkSL0iBQUFs
Obrazek

ODPOWIEDZ