Aktywację użytkowników dokonuje tylko Admin
po informacji na Discordzie
Uwaga !!! Google / Gmail blokuje korespondencję z forum

Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu

Zapraszamy na serwer głosowy

DISCORD

Edytor - cała misja + test

Dział dla graczy DW (mody i dodatki, pomoc etc...)
Awatar użytkownika
pepe
Posty: 258
Rejestracja: 11 sty 2020, 22:24
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Edytor - cała misja + test

#1

Post autor: pepe » 20 sty 2020, 15:06

Film nagrany jeszcze pod koniec 2019 roku.


youtu.be/QvJdkrQR_mo

Test misji od tego momentu filmu.


To rejestracja wideo procesu tworzenia misji - od początku aż po jej przetestowanie. Oczywiście sam scenariusz powstał jedynie w celu nagrania filmu bo zazwyczaj moje misje są znacznie bardziej złożone i poświęcam im tygodnie a nawet miesiące.

Tu sprawa była o tyle prosta, że napisałem wcześniej na kartce co chcę pokazać i na czym ma polegać całość i krok po kroku wykonywałem kolejne założenia.
Jednak realna misja powstaje najpierw w głowie jako ogólny zarys. Później umieszczam główne elementy lub jej części na mapie aby przetestować poszczególne rozwiązania. Czasem jeden element nie działa jak się tego spodziewałem i trzeba zmieniać całą koncepcję. To temat rzeka - dlatego nie będę się rozpisywał.

W filmie są pokazane 2 ciekawe rzeczy:

1. Jak zrobić 2 warianty losowych miejsc startowych z użyciem grup dynamicznych - tak by losował się tylko jeden
2. Jak zrobić główny cel misji zależny od kilku pomniejszych triggerów


Muzyka z uwagi na to, że sam edytor nie ma żadnych dźwięków. Mimo, że to nie jest mój ulubiony gatunek to pozwalał mi "spiąć się" i narzucić większe tempo.
Jak ktoś nie lubi może wyciszyć bo i tak nie ma tam żadnego komentarza :D


Jeśli ktoś ma problem w edytorze z jakimiś mechanikami, można pisać a ja spróbuję jakoś pomóc na tyle ile pozwala moje wiedza.
Obrazek

ODPOWIEDZ