Aktywację użytkowników dokonuje tylko Admin
po informacji na Discordzie
Uwaga !!! Google / Gmail blokuje korespondencję z forum

Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu

Zapraszamy na serwer głosowy

DISCORD

Haruna on Fire

Opisy stworzonych scenariuszy.
Awatar użytkownika
pepe
Posty: 258
Rejestracja: 11 sty 2020, 22:24
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Haruna on Fire

#1

Post autor: pepe » 05 maja 2020, 20:12

Obrazek

Misja wyłącznie multiplayer, domyślnie dla 6 graczy.

Możliwa mniejsza liczba graczy (platformy bez gracza będą usuwane) ale z zaleceniami:
1. Perry zawsze musi być obsadzony przez gracza
2. W przypadku nieparzystej liczby graczy strona BLUE musi być silniejsza (w ilość graczy)


Dostępne jednostki:

BLUE
- Perry
- Harushio
- Sturgeon L

RED:
- Alfa
- Sierra II
- Akula Imp

Okręty Alfa i Sturgeon mogą używać broni atomowej!

ROE: Czas wojny!


Wprowadzenie:

1. Niszczyciel śmigłowcowy DDH Haruna został trafiony rakietą przeciwokrętową wystrzeloną z samolotu
2. Rakieta nie eksplodowała jednak rozlane paliwo spowodowało poważny pożar
3. DDH Haruna stracił wszystkie 3 smiglowce - rakieta trafiła w hangar
4. Obecnie niszczyciel pod eskortą udaje się na bezpieczniejsze wody. Walka z ogniem trwa
5. Niszczyciel Hatsuyuki w eskorcie zapewnia głównie obronę przeciwpowietrzną


Zadanie:

1. Jako dowódca jednostki należącej do BLUE masz chronić Harunę - głównie zapewniając wsparcie w zakresie działań ZOP
2. Po stronie przeciwnej zadaniem jest zatopienie Haruny i zadanie możliwie dotkliwych strat siłom BLUE
3 Współdziałaj z pozostałymi jednostkami - zarówno kierowanymi przez graczy jak i komputer.


Dodatkowe informacje:

1. Stan morza 4/5
2. Występowanie warstwy: głęboko
3. Dno piaszczyste
4. Maksymalny czas misji - 3 godziny


Ważne:

Gracze okrętów podwodnych mają ograniczenia prędkości przez pierwsze 5 minut gry!
Nie wolno zwalniać bo okręt zostanie usunięty przez skrypt.
(Każdy okręt startuje z minimalną bezpieczną prędkością, poniżej której zostanie usunięty przez pierwsze 5 minut)
HARUNA ON FIRE

Multiplayer only!
Scenario for 6 players (recommended)
Possible to play with less players but with rules:
1. Perry must be always controlable by human players
2. Blue side should be stronger (more human players)

PLAYABLE PLAFTORMS

- Perry
- Harushio
- Sturgeon L
vs
- Alfa
- Sierra II
- Akula Imp

WAR TIME - NUKES ALLOWED (Sturgeon & Alfa)


BACKGROUND

1. DDH Haruna was hit by antiship missile from airctaft.
2. Missile didn't explode but fuel caused heavy fire.
3. DDH Haruna lost all helos - missile hit helo hangar
4. Now Haruna, still with fire onboard is escorted to safer area.
5. Hatsuyuki destroyer provides AAW defence


YOUR TASK

1. As BLUE Commander you have to provide ASW support
2. As RED Commander you have to kill damaged Haruna
3. Cooperate with rest of allied forces.


MISSION INFO:
Sea State: 4
SSP: Surface Duct
Bottom Type: Sand
Max Mission Time: 3 hours


IMPORTANT!

SPEED RESTRICTION (only for submarines):
DO NOT SLOW DOWN WITHIN FIRST 5 MINUTES OF GAME!!!
Misja w załączniku dodana w wersji z plikami tekstowymi (po angielsku), grafika i właściwym scenariuszem
Załączniki
Haruna on Fire.7z
(2.05 MiB) Pobrany 164 razy
Obrazek

Awatar użytkownika
PL_Cmd_Jacek
Administrator
Posty: 1571
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
Lokalizacja: Będzin / Ploiesti

Re: Haruna on Fire

#2

Post autor: PL_Cmd_Jacek » 06 maja 2020, 18:22

:jupi

nowy scenariusz - :piwko:

będą znowu nowe kombinacje :zastrzele:
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)


Obrazek

Awatar użytkownika
pepe
Posty: 258
Rejestracja: 11 sty 2020, 22:24
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Haruna on Fire

#3

Post autor: pepe » 09 maja 2020, 14:30

Nowa wersja:
- usunięty Krivak po stronie RED - prawdopodobnie mógł pośrednio powodować przeciążenie gry a miał mało istotny wpływ na taktykę.
Załączniki
Haruna on Fire.7z
Poprawiona wersja
(2.05 MiB) Pobrany 158 razy
Obrazek

ODPOWIEDZ