Wymagania
RA w wersji 1.48 i wyżej
Opis
Scenariusz bazujący na Kryzysie Kubańskim z roku 1962. Nie symuluje tego konfliktu, lecz wykorzystuje tamten obszar do działań bojowych.
Na razie jest pokój. Strona RED ma za zadnie dostarczyć pociski rakietowe na Kubę. Wysyła swoje frachtowce ("cargo ship") . Jednocześnie w okolicy działają okręty podwodne, które mają odstraszyć przeciwnika. Strona BLUE nie może do tego dopuścić. Musi odnaleźć frachtowce , zidentyfikować je i zatrzymać. W tym celu należy zbliżyć się na odległość 2 mil i wizualnie oznaczyć. W okolicy znajduje się grupa bojowa BLUE z lotniskowcem na czele - należy go także bronic.
Wojna wybuchnie w każdej chwili (czas losowo ustawiony między 30 a 60 minut).
Także w okolicy czają się kubańskie Foxtroty i inne jednostki nawodne, które będą wspierać stronę RED w ataku/obronie.
Grywalne jednostki:
Strona BLUE:
- 2 okręty podwodne typu Sturgeon
- 1 fregata OH Perry
- 1 samolot P3 Orion
- 3 okręty typu Victor III
- 1 okręt typu OSCAR II
Dla strony RED - po wybuchu wojny
- Ochrona frachtowców
- Zniszczenie lotniskowca
- zniszczenie frachtowców
- ochrona lotniskowca
Opis w wersji angielskiej
THIS SCENARIO BASED ON CUBAN MISSILE CRISIS, THAT HAPPENED IN 1962. IT DOES NOT SIMULATE THAT CONFLICT, BUT THE CARRIBEAN CRISIS WAS MY INSPIRATION.
OBJECTIVES FOR BLUE SIDE:
- FIND AND IDENTIFY RED'S CARGO SHIPS (YOU HAVE TO VISUALLY MARK THEM AND CLOSE
TO THE RANGE OF 2 NM)
- PROTECT OUR CV
OBJECTIVES FOR RED SIDE
- SEARCH AND FIND ENEMY CV
- PROTECT OUR CARGO SHIPS
TO ALL:
RULE OF ENGAGEMENT: PEACE TIME -- IT WILL CHANGE SOON, WAIT FOR THE SIGNAL, DO NOT ATTACK BEFORE, BECAUSE NEGOTIATIONS ARE IN PROGRES. NUCLEAR SUBROCs ARE ALLOWED.
YOU NEED REINFORCED ALERT 1.48 MOD