Tak sobie przypominałem jak to sie plywa ubotem i na pierwszej misji wrzesniowej od razu mnie polski niszczyciel zatopił.
Chyba mam przekombinowane ustawienia czułosci ich wykrywania. Ogólnie polskie niszczyciele raczej nie mialy wcale sonaru a tu było słychac że ma
Potem zaczałem nowa gre i mam buga tego typu ze peryskop wystawiony ponad wode nie zyskuje widocznosci, tzn caly czas pozostaje rozmyty tak jak powinien byc przez pierwsza chwile po zalaniu. Dotyczy to obu peryskopów i tylko wtedy gdy okret jest w zanurzeniu. Na powierzchni działaja dobrze. Mial ktos taki objaw? Zastanawiam sie czy to nie efekt jakiegos randomowego uszkodzenia dodawanego przez modyfikacje, wrzuciłem ich tu juz troche i nie pamietam dokładnie, ale H.sie chyba ma randomowe uszkodzenia albo sam SH3 commander to robi.
Aktywację użytkowników dokonuje tylko Admin po informacji na Discordzie Uwaga !!! Google / Gmail blokuje korespondencję z forum Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu Zapraszamy na serwer głosowy DISCORD |
Ciekawa sytuacja w grze
Moderator: PL_CMDR Blue R
- PL_CMDR Blue R
- Posty: 5501
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Ciekawa sytuacja w grze
Mechanika gry. Niszczyciele AI używają tylko sonaru. Hydrofon tylko ich alarmuje. Jakby mieli trzymać się historyczności, to AI na nowo musieliby dopisać, albo mógłbyś puszczać głośno stereo pod wodą, a wróg nic by nie robił. Tak samo niszczyciele "bez belki z tyłu". AI nimi cie nie zatopi, o ile sam pod bombę nie skręcisz.Ogólnie polskie niszczyciele raczej nie mialy wcale sonaru a tu było słychac że ma
O't taka gra.
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)
PL_CMDR Blue R (Finek)
- PL_Cmd_Jacek
- Administrator
- Posty: 1571
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
- Lokalizacja: Będzin / Ploiesti
Re: Ciekawa sytuacja w grze
A nie było to związane z modyfikacją H.sie , która uniemożliwia/utrudnia używanie peryskopu przy większej prędkości podwodnej ? Sprawdź, czy masz to samo, jak zatrzymasz okręt, albo bardzo zwolnisz.majamas pisze: ↑05 kwie 2021, 21:12Potem zaczałem nowa gre i mam buga tego typu ze peryskop wystawiony ponad wode nie zyskuje widocznosci, tzn caly czas pozostaje rozmyty tak jak powinien byc przez pierwsza chwile po zalaniu. Dotyczy to obu peryskopów i tylko wtedy gdy okret jest w zanurzeniu. Na powierzchni działaja dobrze. Mial ktos taki objaw? Zastanawiam sie czy to nie efekt jakiegos randomowego uszkodzenia dodawanego przez modyfikacje, wrzuciłem ich tu juz troche i nie pamietam dokładnie, ale H.sie chyba ma randomowe uszkodzenia albo sam SH3 commander to robi.
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
Re: Ciekawa sytuacja w grze
Wtedy jednoczesnie testowałem zmiany przezroczystości wody, chociaz to nie powinno miec znaczenia to może jednak jakos wpłyneło. Zrobiłem powrót do bazy i wyszedlem z gry, potem już było dobrze.
edit: nie pamietam przy jakich prędkościach to wystepowało, ale raczej tak samo przy każdych, podejrzewam że mógł to być to bug zwiazany z uzyciem opcji zmiany przezroczystości wody w SH3 Commanderze, albo jakis inny losowy błąd
edit: nie pamietam przy jakich prędkościach to wystepowało, ale raczej tak samo przy każdych, podejrzewam że mógł to być to bug zwiazany z uzyciem opcji zmiany przezroczystości wody w SH3 Commanderze, albo jakis inny losowy błąd
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09
Re: Ciekawa sytuacja w grze
Rozmycie peryskopu na pewno jest związane z "poprawką" h.sie, która powoduje blurr przy zbyt dużej prędkości podwodnej. Dzieje się tak gdy w GWX/SH3 zainstalowano oryginalną poprawkę Hardcode fixes z domyślnymi ustawieniami. Prędkość podwodna 5 węzłów powoduje blurr w każdym przypadku. Niestety w typie XXI 5w jest osiągane przy najniższej możliwej prędkości z telegrafu, a więc żeby namierzyć cel trzeba się całkowicie zatrzymać co jest nonsensem.
Dlatego Hardcode fixes z pakietu spolszczenia lub "GWX for dummies" podnosi w ustawieniach tę granicę do 7 węzłów, co dla starszych typów U-bootów jest prędkością maksymalną pod wodą.
Co do polskich niszczycieli, to jest to spowodowane nigdy nienaprawionym błędem zamiany wszystkich sonarów z hydrofonami, przy czym pomylone hydrofony otrzymały dźwięk pingowania. Stąd takie efekty. Drugim skutkiem jest możliwość wykrycia stojącego bezruchu u-boota przez niszczyciel w jego tylnej półstrefie gdzie nie pracowały nigdy sonary, a tylko hydrofony. Hydrofony są bezradne gdy cel stoi bez ruchu i bez hałasu. Trzecim skutkiem jest możliwość wykrycia stojącego bezruchu i bez hałasu u-boota w GWX (tylko!) w odległości nawet 7 km od niszczyciela.
Dlatego Hardcode fixes z pakietu spolszczenia lub "GWX for dummies" podnosi w ustawieniach tę granicę do 7 węzłów, co dla starszych typów U-bootów jest prędkością maksymalną pod wodą.
Co do polskich niszczycieli, to jest to spowodowane nigdy nienaprawionym błędem zamiany wszystkich sonarów z hydrofonami, przy czym pomylone hydrofony otrzymały dźwięk pingowania. Stąd takie efekty. Drugim skutkiem jest możliwość wykrycia stojącego bezruchu u-boota przez niszczyciel w jego tylnej półstrefie gdzie nie pracowały nigdy sonary, a tylko hydrofony. Hydrofony są bezradne gdy cel stoi bez ruchu i bez hałasu. Trzecim skutkiem jest możliwość wykrycia stojącego bezruchu i bez hałasu u-boota w GWX (tylko!) w odległości nawet 7 km od niszczyciela.