Andrev! Bitwy nocne to jakaś twoja obsesja. Z doświadczenia powiem Ci, po wylosowaniu bitwy nocnej jest najwięcej wyjść graczy. Wychodzą gracze, którzy nie chcą stosować albo nie wiedzą o istnieniu "pseudo-cheat'ów" czyli PostFx. A ci co nie mają żadnych oporów i włączają PostFx mają ogromną przewagę nad pozostałymi. Dopóki nie będzie możliwości zablokowania PostFx, nie ma sensu planować nocnych bitew.
W folderze WT\levels masz pliki map (z rozszerzeniem .bin) - pliki z odpowiednimi prefix'ami: air_, arcade_, avg (ground), avn_ (navy) i tu masz te "te skały wysokie są na grach losowych" ale są to mapy małe z płytkimi akwenami, moim zdaniem nie nadają się do bitew mieszanych.PL_CMDR Blue R pisze: ↑08 mar 2020, 12:091) ...To gdzie te skały wysokie są na grach losowych.
Kwestia lotnisk... Na mapach rozumiem, że lotniska są "stałe" i tylko trzeba ustalić dla której strony?
Pliki bez prefix'ów (te na samym dole) to są te które spotykam na SB - przeznaczone dla lotnictwa - duże, najlepiej nadające się do bitew mieszanych.
Jest już gotowy scenariusz stworzony przez woolfman'a na mapie Saipan, sprawdzony, rozegrany 14.12.2019 Event SB+ Bitwa o Saipan/Tinian - 1944
Co do lotnisk, podejrzewam, że gdy w CDK wybierzesz mapę, będziesz mógł wybrać z listy dostępne lotnisko i je aktywować dla jednej ze stron.
W pliku w/w misji Saipan wygląda to tak:
Kod: Zaznacz cały
actions{
addAirfield{
runwayStart:t="Jap_airfield1_start"
runwayEnd:t="Jap_airfield1_end"
...
}
addAirfield{
runwayStart:t="Jap_airfield2_start"
runwayEnd:t="Jap_airfield2_end"
..
}
missionMarkAsRespawnPoint{
loc_name:t="Airfield Jap #1"
spawnEffect:b=yes
...
target:t="Jap_airfield1_start"
team:t="B"
....
}