Nowe forum uruchomione. Proszę się rejestrować.

Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu

Zapraszamy na serwer głosowy

DISCORD

Furia Wikingów - lista zmian

Dział rozmów o grze Warthunder

Moderatorzy: PL_CMDR Blue R, PL_Andrev

Awatar użytkownika
PL_CMDR Blue R
Posty: 1887
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Furia Wikingów - lista zmian

#1

Post autor: PL_CMDR Blue R » 16 mar 2020, 11:45

Witam

Zapoznałem się z listą zmian nowej aktualizacji i sporo zmienia...
https://warthunder.com/pl/game/changelog/current/592

Mnie najbardziej zainteresowało podejście do K2 i Syonana, czyli dwóch głównych wrogów kutrów 2,7+

Kanonenboot K-2 - punkt odrodzeń zmieniono na ten dla niszczycieli.
Kutrowcy się cieszą. K2 idzie w odstawkę... Z punktu niszczycieli, zanim on przypłynie... Choć jak już dopłynie, to pozamiata... Tylko czy wtedy nie lepszym wyborem będzie niszczyciel, co też może pozamiatać, ale i z daleka stoczy walkę z niszczycielami?

Syonan - działa głównego kalibru zostały zmienione ze 120mm/45 typ 3 na 120mm/45 type 10, dzięki czemu zwiększyła się szybkostrzelność i szybkość celowania.

Za to Syonan dostaje bardziej szybkostrzelne działo... Trochę to pozmienia... Choć z drugiej strony ze Syonanami to jeszcze walkę kutry nawiązywały, w odróżnieniu od K2... Niemniej, teraz będzie naciskanie, aby Syonany wyrzucić :)

Cóż, na pewno to mocno pozmienia na grach...

W bitwach morskich zniszczone okręty graczy pozostaną do końca sesji.
Czyli będzie sporo wraków do krycia się? Bo w sumie okręty albo tonęły, albo wybuchały.. A jak taki zatonie i da nową osłonę... na pewno będzie ciekawiej.




W każdym razie po tym patchu czeka nas sporo zmian w bitwach.
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)

Awatar użytkownika
PL_danio25
Posty: 54
Rejestracja: 24 gru 2019, 16:33

Re: Furia Wikingów - lista zmian

#2

Post autor: PL_danio25 » 16 mar 2020, 12:55

Oooo to ja szanuję z tym K2 :D bardzo dobra aktualizacja pod względem tego okrętu hehe :D
:bye

Awatar użytkownika
PL_CMDR Blue R
Posty: 1887
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Furia Wikingów - lista zmian

#3

Post autor: PL_CMDR Blue R » 16 mar 2020, 12:58

Raczej kiepska, ale nie ma dobrej.
Bo K2 jest znacznie za słaby na start z punktu niszczycieli i znacznie za silny na start z punktu kutrów.
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)

Awatar użytkownika
PL_danio25
Posty: 54
Rejestracja: 24 gru 2019, 16:33

Re: Furia Wikingów - lista zmian

#4

Post autor: PL_danio25 » 16 mar 2020, 13:00

Z jednej strony tak, ale z drugiej strony wiesz jak bardzo nie lubię grać na K2 :D
:bye

Awatar użytkownika
PL_Qbik
Posty: 447
Rejestracja: 30 gru 2019, 14:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Furia Wikingów - lista zmian

#5

Post autor: PL_Qbik » 16 mar 2020, 15:36

I znów, cholerka, wszystkie zapisane gry do wyrzucenia! Nie odtworzysz bo "zostały nagrane w starszej wersji". I dupa! Kilku fajnych opowieści nie będzie... :slabe
Nie mógłby ten Gaijin dawać jakieś wyraźniejsze ostrzeżenia o nadchodzącej nowej wersji?! I w jakimś bardziej eksponowanym miejscu?! I trochę wcześniej!?!?
No a jak już te nagrania stają się nieodtwarzalne - to mogliby je automatycznie usunąć, a nie człowiek się musi jeszcze "naklikać" usuwając stare nagrania i płacząc za nimi. :beksa:

Cóż. Trzeba będzie przyjąć zasadę, że mianowicie "Jeśli masz coś ciekawego do zamieszczenia - zamieszczaj od razu." :type
:roll: :(
Kilo wody pod stopą!
Obrazek

Awatar użytkownika
PL_CMDR Blue R
Posty: 1887
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Furia Wikingów - lista zmian

#6

Post autor: PL_CMDR Blue R » 16 mar 2020, 22:45

Pełne poparcie... Zresztą po dłuższym czasie, to już się człowiekowi nie chce wracać...

PL_danio25 pisze: Nowa mechanika przetrwania w bitwach morskich została wprowadzona do gry. W przypadku, gdy liczba załogi zostanie zredukowana poniżej limitu (5% więcej niż minimalna załoga), nie jest już możliwe przydzielenie załogi do zmagań o przetrwanie (np. do pompowania wody, gaszenia pożarów i naprawy).
No, bardzo ciekawe... I ile emocji teraz wzbudza gra na "oparach"... Do tego bardzo sensowne :) I kończą się goście co na 5% HP szaleją, bo trzeba ich zająć od tyłu, bo tylko rufa niezniszczona... Podpalisz gościa, podziurawisz, to zatonie...

I choć do K2 nie jestem przekonany, to reszta zmian... Wprowadza powiew świeżości i realizmu do gier morskich... Już samo to, że wrak może zablokować przesmyk daje możliwości strategicznego działania... ba! wraki mogą świetnie służyć jako ostrzeżenie, że "ktoś tu poluje zza cypla"
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)

Awatar użytkownika
PL_Qbik
Posty: 447
Rejestracja: 30 gru 2019, 14:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Furia Wikingów - lista zmian

#7

Post autor: PL_Qbik » 17 mar 2020, 19:31

PL_CMDR Blue R pisze:
16 mar 2020, 22:45
I kończą się goście co na 5% HP szaleją, bo trzeba ich zająć od tyłu, bo tylko rufa niezniszczona... Podpalisz gościa, podziurawisz, to zatonie...
I tu się podpisuję rękami i nogami. :rtfm Takie dobijanie od tyłu (lub zresztą w jakimś niedobitym module środkowym też) to bardzo żmudna robota. :zastrzele: :sciana:

Choć - z drugiej strony - jak na razie wkurza mnie ten moment gdy moje chłopaki w liczbie "poniżej limitu", zamiast pompować i gasić, kładą się na pokładzie do góry palnikami, bo jest ich - według gości z Gaijin - za mało!!! A ja dostaję komunikat, że mam się poddać i iść do domu, bo załoga strajkuje...
Cóż - trzeba się będzie przyzwyczaić! :evil:

Choć - z trzeciej strony - ktoś mi bardzo niedawno powiedział, że "Często tak bywa, iż gry, które na początku były zarąbiste, przeważnie w toku modyfikacji stopniowo schodzą na psy." :bye (Heja Danio!)

Cóż - jak mawiali starożytni Słowianie: "Pażywiom - uwidim!". :eek
Kilo wody pod stopą!
Obrazek

ODPOWIEDZ