Aktywację użytkowników dokonuje tylko Admin po informacji na Discordzie Uwaga !!! Google / Gmail blokuje korespondencję z forum Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu Zapraszamy na serwer głosowy DISCORD |
USS Steelhead (SS-280) - Patrol 3 - Usługi transportowe 14FOP&Co./Nowa Broń
Moderator: PL_CMDR Blue R
Re: USS Steelhead (SS-280) - Patrol 3 - Usługi transportowe 14FOP&Co./Nowa Broń
"Przygotowac sie do nastepnego ataku. Po uniku, wyrzycamy zatrzymujemy sie, wyrzucamy smieci i udajemy... trupa"
- PL_CMDR Blue R
- Posty: 5502
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: USS Steelhead (SS-280) - Patrol 3 - Usługi transportowe 14FOP&Co./Nowa Broń
Dwa okręty zaatakowały jeden za drugim, a wkrótce po ataku na powierzchni pojawiły się szczątki świadczące o zatopieniu okrętu. Japońscy kapitanowie z dumą uznali to za znak zatopienia okrętu podwodnego i opuścili obszar ataku.
Od tamtej pory nikt o Steelheadzie nie słyszał. Marynarka Wojenna USA w styczniu 1944 roku uznała okręt za zaginiony, jednak z braku informacji o dotarciu na Morze Japońskie, uznano, że okręt musiał zatonąć na minie i wstrzymano dalsze wysyłanie okrętów podwodnych na Morze Japońskie na podstawie zdobytych na południu map. Dopiero po wojnie powiązano atak i zatopienie z października 1943 ze Steelheadem, uznając, że kapitan Whelchel był pierwszym podwodniakiem, który dokonał infiltracji wewnętrznych wód japońskich.
Komisja JANAC w swoim raporcie określiła, że podczas służby Steelhead w 3 patrolach zatopił 2 okręty o łącznym tonażu 8200 BRT i możliwe, że zatopił okręt podwodny, choć nie udało się potwierdzić, co to był za okręt. Obecnie część historyków składania się, że był to I-373, zaginiony w tym czasie podczas patrolu pod Midway, ale część jest jednak zdania, że I-373 został zatopiony przez lotnictwo z Midway...
Od tamtej pory nikt o Steelheadzie nie słyszał. Marynarka Wojenna USA w styczniu 1944 roku uznała okręt za zaginiony, jednak z braku informacji o dotarciu na Morze Japońskie, uznano, że okręt musiał zatonąć na minie i wstrzymano dalsze wysyłanie okrętów podwodnych na Morze Japońskie na podstawie zdobytych na południu map. Dopiero po wojnie powiązano atak i zatopienie z października 1943 ze Steelheadem, uznając, że kapitan Whelchel był pierwszym podwodniakiem, który dokonał infiltracji wewnętrznych wód japońskich.
Komisja JANAC w swoim raporcie określiła, że podczas służby Steelhead w 3 patrolach zatopił 2 okręty o łącznym tonażu 8200 BRT i możliwe, że zatopił okręt podwodny, choć nie udało się potwierdzić, co to był za okręt. Obecnie część historyków składania się, że był to I-373, zaginiony w tym czasie podczas patrolu pod Midway, ale część jest jednak zdania, że I-373 został zatopiony przez lotnictwo z Midway...
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)
PL_CMDR Blue R (Finek)
Re: USS Steelhead (SS-280) - Patrol 3 - Usługi transportowe 14FOP&Co./Nowa Broń
Dziekuje za gre i prowadzenie. Niestety ostatnio nie mam zbytnio czasu na bardziej aktywny udzial, tak wiec narazie nie podejme kontynuacji.
- PL_CMDR Blue R
- Posty: 5502
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: USS Steelhead (SS-280) - Patrol 3 - Usługi transportowe 14FOP&Co./Nowa Broń
ok.
Jakbyś chciał wrócić nowym kapitanem, gdy będziesz mieć więcej czasu, zapraszam
Jakbyś chciał wrócić nowym kapitanem, gdy będziesz mieć więcej czasu, zapraszam
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)
PL_CMDR Blue R (Finek)