Aktywację użytkowników dokonuje tylko Admin
po informacji na Discordzie
Uwaga !!! Google / Gmail blokuje korespondencję z forum

Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu

Zapraszamy na serwer głosowy

DISCORD

Wolfpack Escort Ships

Dział ogólny do rozmów o Wolfpack
Awatar użytkownika
PL_Andrev
Posty: 1077
Rejestracja: 25 gru 2019, 19:24

Wolfpack Escort Ships

#1

Post autor: PL_Andrev » 21 lut 2020, 10:41

Natknąłem się na info, iż powstaje fanowski projekt (wspierany przez dewów) dodatku do Wolfpack, w którym gracz przejmie kontrolę nad okrętami eskorty aby polować i topić znienawidzone ubooty. Wygląda na to, że namierzenie uboota i skuteczny atak na niego będzie jeszcze trudniejszy niż kontrola samego uboota.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Trzymam kciuki za powodzenie projektu, a wtedy... drżyj Finku.
:lol


Strona patronite twórcy:
https://www.patreon.com/escortships/posts?tag=Investors
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.

Awatar użytkownika
PL_Cmd_Jacek
Administrator
Posty: 1571
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
Lokalizacja: Będzin / Ploiesti

Re: Wolfpack Escort Ships

#2

Post autor: PL_Cmd_Jacek » 21 lut 2020, 12:28

Wygląda to naprawdę zachęcająco.
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)


Obrazek

Awatar użytkownika
PL_CMDR Blue R
Posty: 5502
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Wolfpack Escort Ships

#3

Post autor: PL_CMDR Blue R » 21 lut 2020, 15:08

Czyżby szykował się godny spadkobierca SH2vsDC?
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)

Awatar użytkownika
pepe
Posty: 258
Rejestracja: 11 sty 2020, 22:24
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Wolfpack Escort Ships

#4

Post autor: pepe » 21 lut 2020, 16:55

Wydaje się, że samo stworzenie okrętu i klikalnych stanowisk to niestety za mało. Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.


P.S. ale brzydko stylistycznie napisałem - aż wstyd :drapanie:
Obrazek

Awatar użytkownika
PL_CMDR Blue R
Posty: 5502
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Wolfpack Escort Ships

#5

Post autor: PL_CMDR Blue R » 21 lut 2020, 18:08

Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...

Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)

Awatar użytkownika
PL_Andrev
Posty: 1077
Rejestracja: 25 gru 2019, 19:24

Re: Wolfpack Escort Ships

#6

Post autor: PL_Andrev » 21 lut 2020, 19:29

pepe pisze:
21 lut 2020, 16:55
Wydaje się, że samo stworzenie okrętu i klikalnych stanowisk to niestety za mało.
Z tego co się zorientowałem to sam model korwety powstał w ramach rozwoju Wolfpack'a przez osoby 3-cie.
A potem autorowi błysnęła myśl, że "a może by tak"...
pepe pisze:
21 lut 2020, 16:55
Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.
Obecnie to AI w jakiś tam sposób szuka okrętu gracza / graczy i próbuje go zaatakować.
W zasadzie wystarczyło by tylko oddać kontrolę nad sterem, kierunkiem wiązki hydro/asdica i zrzutnią bomb - samo wychwytywanie kontaktu i pomiar głębokości mogłoby by realizowane dalej przez AI, jak to miało miejsce przy SH2.
W końcu sama kontrola pracy okrętu wymaga już znacznego wysiłku*.

Sam pomysł dodatku fajny, na pewno przyniosłoby to więcej zysku samym twórcom Wolfpacka (ES to dodatek wymagający gry).
Plusem jest z pewnością to, że autor ma kontakt z twórcami, a nie -jak w przypadku innych gier- trzeba bawić się kodem na zasadzie inżynierii wstecznej.

* zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.
:||
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.

Awatar użytkownika
PL_Cmd_Jacek
Administrator
Posty: 1571
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
Lokalizacja: Będzin / Ploiesti

Re: Wolfpack Escort Ships

#7

Post autor: PL_Cmd_Jacek » 21 lut 2020, 19:57

PL_Andrev pisze:
21 lut 2020, 19:29
zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.

:kawa :punk :D
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)


Obrazek

Awatar użytkownika
PL_Andrev
Posty: 1077
Rejestracja: 25 gru 2019, 19:24

Re: Wolfpack Escort Ships

#8

Post autor: PL_Andrev » 28 paź 2020, 17:05

Prace postępują...
light_02.png
light_01.png
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.

Awatar użytkownika
PL_Andrev
Posty: 1077
Rejestracja: 25 gru 2019, 19:24

Re: Wolfpack Escort Ships

#9

Post autor: PL_Andrev » 12 mar 2021, 21:55

Nasz biedny u-boot będzie mógł nie tylko wpakować się na okręty eskorty, ale i na szybkie kutry z bombami głębinowymi na pokładzie.

Obrazek
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.

Awatar użytkownika
PL_Cmd_Jacek
Administrator
Posty: 1571
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
Lokalizacja: Będzin / Ploiesti

Re: Wolfpack Escort Ships

#10

Post autor: PL_Cmd_Jacek » 13 mar 2021, 18:32

ooo - to tak jak nasze okręty na Bałtyku we wrześniu 39 roku
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)


Obrazek

majamas
Posty: 108
Rejestracja: 21 kwie 2020, 15:29

Re: Wolfpack Escort Ships

#11

Post autor: majamas » 05 kwie 2021, 21:17

A skonczyli robić podstawową wersje tej gry? Pytam bo wg moich informacji to ciagle projekt niedokończony wymagajacy poprawek (to oficjalny opis na steamie). W tej sytuacji dorabianie dodatku nie ma wg mnie sensu.

Pawian
Posty: 316
Rejestracja: 06 kwie 2020, 9:17

Re: Wolfpack Escort Ships

#12

Post autor: Pawian » 05 kwie 2021, 21:21

Trochę szkoda kaski bo na steam chyba 107 zł. Drogo strasznie, a czlowiek pograłby. Najlepiej taki full realizm multiplayer, komunikacja enigmą, dalekopisem itp

Awatar użytkownika
PL_Cobra
Posty: 2
Rejestracja: 31 gru 2019, 17:23

Re: Wolfpack Escort Ships

#13

Post autor: PL_Cobra » 19 lip 2021, 23:45

PL_CMDR Blue R pisze:
21 lut 2020, 18:08
Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...

Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.
Ale te dwie gry ,,trzymały" długi czas chłopaków RAZEM ....był klimat zmagań ...koleżeńska rywalizacja...niezapomniany czas wielu godzin spędzonych na misjach ...no i oczywiście nieśmiertelny na tamten czas komunikator ,,Ventrilo" - ech łezka się oku zaktęciła ;)

Awatar użytkownika
PL_Cobra
Posty: 2
Rejestracja: 31 gru 2019, 17:23

Re: Wolfpack Escort Ships

#14

Post autor: PL_Cobra » 20 lip 2021, 0:02

PL_Andrev pisze:
21 lut 2020, 19:29
pepe pisze:
21 lut 2020, 16:55
Wydaje się, że samo stworzenie okrętu i klikalnych stanowisk to niestety za mało.
Z tego co się zorientowałem to sam model korwety powstał w ramach rozwoju Wolfpack'a przez osoby 3-cie.
A potem autorowi błysnęła myśl, że "a może by tak"...
pepe pisze:
21 lut 2020, 16:55
Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.
Obecnie to AI w jakiś tam sposób szuka okrętu gracza / graczy i próbuje go zaatakować.
W zasadzie wystarczyło by tylko oddać kontrolę nad sterem, kierunkiem wiązki hydro/asdica i zrzutnią bomb - samo wychwytywanie kontaktu i pomiar głębokości mogłoby by realizowane dalej przez AI, jak to miało miejsce przy SH2.
W końcu sama kontrola pracy okrętu wymaga już znacznego wysiłku*.

Sam pomysł dodatku fajny, na pewno przyniosłoby to więcej zysku samym twórcom Wolfpacka (ES to dodatek wymagający gry).
Plusem jest z pewnością to, że autor ma kontakt z twórcami, a nie -jak w przypadku innych gier- trzeba bawić się kodem na zasadzie inżynierii wstecznej.

* zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.
:||
Hah jestem jak najbardziej za tym ,żeby takie DLC powstało ...co do AI ..to owszem - boty jeśli płyniesz sam tą jednostką nawodną ,lecz moim marzeniem jest obsadzanie stanowisk kluczowych ,,żywymi" graczami zapraszanymi do sesji - tak jak to jest w teraz w podstawce - myślę ,że była by to nie lada frajda.

Awatar użytkownika
PL_CMDR Blue R
Posty: 5502
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Wolfpack Escort Ships

#15

Post autor: PL_CMDR Blue R » 20 lip 2021, 20:15

PL_Cobra pisze:
19 lip 2021, 23:45
PL_CMDR Blue R pisze:
21 lut 2020, 18:08
Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...

Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.
Ale te dwie gry ,,trzymały" długi czas chłopaków RAZEM ....był klimat zmagań ...koleżeńska rywalizacja...niezapomniany czas wielu godzin spędzonych na misjach ...no i oczywiście nieśmiertelny na tamten czas komunikator ,,Ventrilo" - ech łezka się oku zaktęciła ;)

Dokładnie Cobra. Ważne, że BYŁO :)
I to BYŁO nas trzymało. I tego nam teraz brak :(

Bo w WT nie ma subów :(
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)

ODPOWIEDZ