Nowe forum uruchomione. Proszę się rejestrować.

Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu

Zapraszamy na serwer głosowy

DISCORD

Wolfpack Escort Ships

Dział ogólny do rozmów o Wolfpack
Awatar użytkownika
PL_Andrev
Posty: 499
Rejestracja: 25 gru 2019, 19:24

Wolfpack Escort Ships

#1

Post autor: PL_Andrev » 21 lut 2020, 10:41

Natknąłem się na info, iż powstaje fanowski projekt (wspierany przez dewów) dodatku do Wolfpack, w którym gracz przejmie kontrolę nad okrętami eskorty aby polować i topić znienawidzone ubooty. Wygląda na to, że namierzenie uboota i skuteczny atak na niego będzie jeszcze trudniejszy niż kontrola samego uboota.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Trzymam kciuki za powodzenie projektu, a wtedy... drżyj Finku.
:lol


Strona patronite twórcy:
https://www.patreon.com/escortships/posts?tag=Investors
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.

Awatar użytkownika
PL_Cmd_Jacek
Administrator
Posty: 678
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
Lokalizacja: Będzin

Re: Wolfpack Escort Ships

#2

Post autor: PL_Cmd_Jacek » 21 lut 2020, 12:28

Wygląda to naprawdę zachęcająco.
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)


Obrazek

Awatar użytkownika
PL_CMDR Blue R
Posty: 2001
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Wolfpack Escort Ships

#3

Post autor: PL_CMDR Blue R » 21 lut 2020, 15:08

Czyżby szykował się godny spadkobierca SH2vsDC?
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)

Awatar użytkownika
pepe
Posty: 258
Rejestracja: 11 sty 2020, 22:24
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Wolfpack Escort Ships

#4

Post autor: pepe » 21 lut 2020, 16:55

Wydaje się, że samo stworzenie okrętu i klikalnych stanowisk to niestety za mało. Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.


P.S. ale brzydko stylistycznie napisałem - aż wstyd :drapanie:
Obrazek

Awatar użytkownika
PL_CMDR Blue R
Posty: 2001
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Wolfpack Escort Ships

#5

Post autor: PL_CMDR Blue R » 21 lut 2020, 18:08

Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...

Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)

Awatar użytkownika
PL_Andrev
Posty: 499
Rejestracja: 25 gru 2019, 19:24

Re: Wolfpack Escort Ships

#6

Post autor: PL_Andrev » 21 lut 2020, 19:29

pepe pisze:
21 lut 2020, 16:55
Wydaje się, że samo stworzenie okrętu i klikalnych stanowisk to niestety za mało.
Z tego co się zorientowałem to sam model korwety powstał w ramach rozwoju Wolfpack'a przez osoby 3-cie.
A potem autorowi błysnęła myśl, że "a może by tak"...
pepe pisze:
21 lut 2020, 16:55
Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.
Obecnie to AI w jakiś tam sposób szuka okrętu gracza / graczy i próbuje go zaatakować.
W zasadzie wystarczyło by tylko oddać kontrolę nad sterem, kierunkiem wiązki hydro/asdica i zrzutnią bomb - samo wychwytywanie kontaktu i pomiar głębokości mogłoby by realizowane dalej przez AI, jak to miało miejsce przy SH2.
W końcu sama kontrola pracy okrętu wymaga już znacznego wysiłku*.

Sam pomysł dodatku fajny, na pewno przyniosłoby to więcej zysku samym twórcom Wolfpacka (ES to dodatek wymagający gry).
Plusem jest z pewnością to, że autor ma kontakt z twórcami, a nie -jak w przypadku innych gier- trzeba bawić się kodem na zasadzie inżynierii wstecznej.

* zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.
:||
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.

Awatar użytkownika
PL_Cmd_Jacek
Administrator
Posty: 678
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
Lokalizacja: Będzin

Re: Wolfpack Escort Ships

#7

Post autor: PL_Cmd_Jacek » 21 lut 2020, 19:57

PL_Andrev pisze:
21 lut 2020, 19:29
zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.

:kawa :punk :D
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)


Obrazek

Awatar użytkownika
PL_Andrev
Posty: 499
Rejestracja: 25 gru 2019, 19:24

Re: Wolfpack Escort Ships

#8

Post autor: PL_Andrev » 28 paź 2020, 17:05

Prace postępują...
light_02.png
light_01.png
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.

ODPOWIEDZ