


Trzymam kciuki za powodzenie projektu, a wtedy... drżyj Finku.

Strona patronite twórcy:
https://www.patreon.com/escortships/posts?tag=Investors
Nowe forum uruchomione. Proszę się rejestrować. Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu Zapraszamy na serwer głosowy DISCORD |
Z tego co się zorientowałem to sam model korwety powstał w ramach rozwoju Wolfpack'a przez osoby 3-cie.
Obecnie to AI w jakiś tam sposób szuka okrętu gracza / graczy i próbuje go zaatakować.pepe pisze: ↑21 lut 2020, 16:55Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.
PL_Andrev pisze: ↑21 lut 2020, 19:29zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.