


Trzymam kciuki za powodzenie projektu, a wtedy... drżyj Finku.

Strona patronite twórcy:
https://www.patreon.com/escortships/posts?tag=Investors
Aktywację użytkowników dokonuje tylko Admin po informacji na Discordzie Uwaga !!! Google / Gmail blokuje korespondencję z forum Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu Zapraszamy na serwer głosowy DISCORD |
Z tego co się zorientowałem to sam model korwety powstał w ramach rozwoju Wolfpack'a przez osoby 3-cie.
Obecnie to AI w jakiś tam sposób szuka okrętu gracza / graczy i próbuje go zaatakować.pepe pisze: ↑21 lut 2020, 16:55Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.
PL_Andrev pisze: ↑21 lut 2020, 19:29zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.
Ale te dwie gry ,,trzymały" długi czas chłopaków RAZEM ....był klimat zmagań ...koleżeńska rywalizacja...niezapomniany czas wielu godzin spędzonych na misjach ...no i oczywiście nieśmiertelny na tamten czas komunikator ,,Ventrilo" - ech łezka się oku zaktęciłaPL_CMDR Blue R pisze: ↑21 lut 2020, 18:08Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...
Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.
Hah jestem jak najbardziej za tym ,żeby takie DLC powstało ...co do AI ..to owszem - boty jeśli płyniesz sam tą jednostką nawodną ,lecz moim marzeniem jest obsadzanie stanowisk kluczowych ,,żywymi" graczami zapraszanymi do sesji - tak jak to jest w teraz w podstawce - myślę ,że była by to nie lada frajda.PL_Andrev pisze: ↑21 lut 2020, 19:29Z tego co się zorientowałem to sam model korwety powstał w ramach rozwoju Wolfpack'a przez osoby 3-cie.
A potem autorowi błysnęła myśl, że "a może by tak"...
Obecnie to AI w jakiś tam sposób szuka okrętu gracza / graczy i próbuje go zaatakować.pepe pisze: ↑21 lut 2020, 16:55Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.
W zasadzie wystarczyło by tylko oddać kontrolę nad sterem, kierunkiem wiązki hydro/asdica i zrzutnią bomb - samo wychwytywanie kontaktu i pomiar głębokości mogłoby by realizowane dalej przez AI, jak to miało miejsce przy SH2.
W końcu sama kontrola pracy okrętu wymaga już znacznego wysiłku*.
Sam pomysł dodatku fajny, na pewno przyniosłoby to więcej zysku samym twórcom Wolfpacka (ES to dodatek wymagający gry).
Plusem jest z pewnością to, że autor ma kontakt z twórcami, a nie -jak w przypadku innych gier- trzeba bawić się kodem na zasadzie inżynierii wstecznej.
* zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.
![]()
PL_Cobra pisze: ↑19 lip 2021, 23:45Ale te dwie gry ,,trzymały" długi czas chłopaków RAZEM ....był klimat zmagań ...koleżeńska rywalizacja...niezapomniany czas wielu godzin spędzonych na misjach ...no i oczywiście nieśmiertelny na tamten czas komunikator ,,Ventrilo" - ech łezka się oku zaktęciłaPL_CMDR Blue R pisze: ↑21 lut 2020, 18:08Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...
Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.![]()