Strona 1 z 1

Wolfpack Escort Ships

: 21 lut 2020, 10:41
autor: PL_Andrev
Natknąłem się na info, iż powstaje fanowski projekt (wspierany przez dewów) dodatku do Wolfpack, w którym gracz przejmie kontrolę nad okrętami eskorty aby polować i topić znienawidzone ubooty. Wygląda na to, że namierzenie uboota i skuteczny atak na niego będzie jeszcze trudniejszy niż kontrola samego uboota.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Trzymam kciuki za powodzenie projektu, a wtedy... drżyj Finku.
:lol


Strona patronite twórcy:
https://www.patreon.com/escortships/posts?tag=Investors

Re: Wolfpack Escort Ships

: 21 lut 2020, 12:28
autor: PL_Cmd_Jacek
Wygląda to naprawdę zachęcająco.

Re: Wolfpack Escort Ships

: 21 lut 2020, 15:08
autor: PL_CMDR Blue R
Czyżby szykował się godny spadkobierca SH2vsDC?

Re: Wolfpack Escort Ships

: 21 lut 2020, 16:55
autor: pepe
Wydaje się, że samo stworzenie okrętu i klikalnych stanowisk to niestety za mało. Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.


P.S. ale brzydko stylistycznie napisałem - aż wstyd :drapanie:

Re: Wolfpack Escort Ships

: 21 lut 2020, 18:08
autor: PL_CMDR Blue R
Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...

Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.

Re: Wolfpack Escort Ships

: 21 lut 2020, 19:29
autor: PL_Andrev
pepe pisze:
21 lut 2020, 16:55
Wydaje się, że samo stworzenie okrętu i klikalnych stanowisk to niestety za mało.
Z tego co się zorientowałem to sam model korwety powstał w ramach rozwoju Wolfpack'a przez osoby 3-cie.
A potem autorowi błysnęła myśl, że "a może by tak"...
pepe pisze:
21 lut 2020, 16:55
Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.
Obecnie to AI w jakiś tam sposób szuka okrętu gracza / graczy i próbuje go zaatakować.
W zasadzie wystarczyło by tylko oddać kontrolę nad sterem, kierunkiem wiązki hydro/asdica i zrzutnią bomb - samo wychwytywanie kontaktu i pomiar głębokości mogłoby by realizowane dalej przez AI, jak to miało miejsce przy SH2.
W końcu sama kontrola pracy okrętu wymaga już znacznego wysiłku*.

Sam pomysł dodatku fajny, na pewno przyniosłoby to więcej zysku samym twórcom Wolfpacka (ES to dodatek wymagający gry).
Plusem jest z pewnością to, że autor ma kontakt z twórcami, a nie -jak w przypadku innych gier- trzeba bawić się kodem na zasadzie inżynierii wstecznej.

* zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.
:||

Re: Wolfpack Escort Ships

: 21 lut 2020, 19:57
autor: PL_Cmd_Jacek
PL_Andrev pisze:
21 lut 2020, 19:29
zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.

:kawa :punk :D

Re: Wolfpack Escort Ships

: 28 paź 2020, 17:05
autor: PL_Andrev
Prace postępują...
light_02.png
light_01.png

Re: Wolfpack Escort Ships

: 12 mar 2021, 21:55
autor: PL_Andrev
Nasz biedny u-boot będzie mógł nie tylko wpakować się na okręty eskorty, ale i na szybkie kutry z bombami głębinowymi na pokładzie.

Obrazek

Re: Wolfpack Escort Ships

: 13 mar 2021, 18:32
autor: PL_Cmd_Jacek
ooo - to tak jak nasze okręty na Bałtyku we wrześniu 39 roku

Re: Wolfpack Escort Ships

: 05 kwie 2021, 21:17
autor: majamas
A skonczyli robić podstawową wersje tej gry? Pytam bo wg moich informacji to ciagle projekt niedokończony wymagajacy poprawek (to oficjalny opis na steamie). W tej sytuacji dorabianie dodatku nie ma wg mnie sensu.

Re: Wolfpack Escort Ships

: 05 kwie 2021, 21:21
autor: Pawian
Trochę szkoda kaski bo na steam chyba 107 zł. Drogo strasznie, a czlowiek pograłby. Najlepiej taki full realizm multiplayer, komunikacja enigmą, dalekopisem itp

Re: Wolfpack Escort Ships

: 19 lip 2021, 23:45
autor: PL_Cobra
PL_CMDR Blue R pisze:
21 lut 2020, 18:08
Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...

Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.
Ale te dwie gry ,,trzymały" długi czas chłopaków RAZEM ....był klimat zmagań ...koleżeńska rywalizacja...niezapomniany czas wielu godzin spędzonych na misjach ...no i oczywiście nieśmiertelny na tamten czas komunikator ,,Ventrilo" - ech łezka się oku zaktęciła ;)

Re: Wolfpack Escort Ships

: 20 lip 2021, 0:02
autor: PL_Cobra
PL_Andrev pisze:
21 lut 2020, 19:29
pepe pisze:
21 lut 2020, 16:55
Wydaje się, że samo stworzenie okrętu i klikalnych stanowisk to niestety za mało.
Z tego co się zorientowałem to sam model korwety powstał w ramach rozwoju Wolfpack'a przez osoby 3-cie.
A potem autorowi błysnęła myśl, że "a może by tak"...
pepe pisze:
21 lut 2020, 16:55
Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.
Obecnie to AI w jakiś tam sposób szuka okrętu gracza / graczy i próbuje go zaatakować.
W zasadzie wystarczyło by tylko oddać kontrolę nad sterem, kierunkiem wiązki hydro/asdica i zrzutnią bomb - samo wychwytywanie kontaktu i pomiar głębokości mogłoby by realizowane dalej przez AI, jak to miało miejsce przy SH2.
W końcu sama kontrola pracy okrętu wymaga już znacznego wysiłku*.

Sam pomysł dodatku fajny, na pewno przyniosłoby to więcej zysku samym twórcom Wolfpacka (ES to dodatek wymagający gry).
Plusem jest z pewnością to, że autor ma kontakt z twórcami, a nie -jak w przypadku innych gier- trzeba bawić się kodem na zasadzie inżynierii wstecznej.

* zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.
:||
Hah jestem jak najbardziej za tym ,żeby takie DLC powstało ...co do AI ..to owszem - boty jeśli płyniesz sam tą jednostką nawodną ,lecz moim marzeniem jest obsadzanie stanowisk kluczowych ,,żywymi" graczami zapraszanymi do sesji - tak jak to jest w teraz w podstawce - myślę ,że była by to nie lada frajda.

Re: Wolfpack Escort Ships

: 20 lip 2021, 20:15
autor: PL_CMDR Blue R
PL_Cobra pisze:
19 lip 2021, 23:45
PL_CMDR Blue R pisze:
21 lut 2020, 18:08
Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...

Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.
Ale te dwie gry ,,trzymały" długi czas chłopaków RAZEM ....był klimat zmagań ...koleżeńska rywalizacja...niezapomniany czas wielu godzin spędzonych na misjach ...no i oczywiście nieśmiertelny na tamten czas komunikator ,,Ventrilo" - ech łezka się oku zaktęciła ;)

Dokładnie Cobra. Ważne, że BYŁO :)
I to BYŁO nas trzymało. I tego nam teraz brak :(

Bo w WT nie ma subów :(