No to zapraszam na wspólne latanie kiedyś
I ja mam serio nadzieję, że tego limitu na załączniki to nie ma

Ani jakiegoś nadpisywania najstarszych bo kurka nie chciałbym stracić całej galerii kokpitu. A w samym tym temacie coś czuję, że w kilkudziesięciu GB to będzie liczone
To se postanowiłem teraz Polskę pozwiedzać. Na początku jednosilnikowy turbośmigłowy (brak zdjęć), poleciałem sobie z Pyrzowic na południe. Cel: zalew Goczałkowicki, jakoś tam na południe czy wschód Wisłę znaleźć i Wisłą do morza. No nie pykło. Ale nie z mojej winy. Nad zalew doleciałem i na tym się mój lot skończył. Postanowiłem sobie wcześniej autopilota włączyć żeby mi wysokość utrzymywał a kurs ja sobie sam będę wolantem kręcił. W poprzednim symulatorze tak szło. Teraz musiałem walczyć z wolantem żeby się łaskawie przechylił. Skręciłem nieco w prawo po ciężkich walkach, skierowałem się nad zalew, puściłem wolant i autopilot mi zaczął wywijać fest szybkie beczki w lewo. No wiadomo, konstrukcja nie wytrzymała
Więc ruszam z Pyrzowic dwusilnikowym turbośmigłowym BeachCraftem KingAir prosto na północ. Że to do 35500 ft się wzniosło to jestem pod wrażeniem. Na tej wysokości szybko poszło i się nad morzem znalazłem. Przeleciałem nad Helem i się ustawiłem, pełen złudnej nadziei, do lądowania w Jastarni... Pas zieleni za krótki na taki samolot, walnąłem w drzewa. Było lecieć kawałek dalej...
To dzisiaj patrzę i widzę na mapach, że całe wybrzeże dość zachmurzone. Normalnie na wakacjach to źle, ale teraz dla mnie wręcz przeciwnie

Zawsze to fajnie polatać w chmurach

No to biorę Diamonda dwusilnikowego i zaczynam lot z Kaliningradu z zamiarem dolecenia do Szczecina i któregośtam lotniska lub nawet polecieć do Danii. Tak sobie lecę przez te chmury, jest bardzo ładnie, chmury coraz niżej i coraz gęstsze a ja postanawiam włączyć coś co przerażało mnie i moją GTX 1050 od samego początku: ustawienia Ultra

Spadek fps zauważalny, ale o dziwo nie było dramatu. Na oko 15-20 fps. W innych grach bym powiedział, że to nie przystoi. Ale tu nie trzeba precyzyjnie celować i nic się szybko nie dzieje. No to zostawiłem te ultra

Już opanowałem ustawienia, w pobliżu większych miast i przy starcie i lądowaniu warto przejść na nieco niższe żeby się nie rozbić przez 1 fps. Ale tak podczas lotu to ile fabryka dała

Zależnie od pogody oczywiście. W deszczu to lepiej ultra nie... chyba. No ale w każdym razie lecę sobie na tych ultra podziwiając widoczki, odbicia, chmury, wodę, samolot

Chyba Malbork wychaczyłem, ale nie jestem pewien, odpływ Wisły, kilka portów, Hel, innego gracza na pasie w Jastarni, który chyba myślał, że ląduję tam i mi miejsce zrobił, no ale nie tym razem i może nie tym samolotem, wydaje mi się, że też za szybki, choć kiedyś spróbuję. Lecę sobie dalej, ładne słońce, jeziorka, warunki IFR i nagle... ostrzeżenie. Niski poziom paliwa

No to szukam najbliższego lotniska, Słupsk-Krępa... Się tam kieruję licząc na oświetlony, wyraźny pas, bo w takich warunkach to ja dziękuję... Patrzę jakie tam pasy są i mają dwa. No to jak dwa to może będzie coś przynajmniej jak Muchowiec. Czyli przynajmniej jeden pas betonowy wyraźny, może być bez oświetlenia. Przeleciałem nad lotniskiem nawet się nie orientując... Dwa pasy zieleni, bez oświetlenia. Wokół same pola. Żeby choć dystrybutor paliwa był bo inaczej to mam problem. Ląduję, już na niższych ustawieniach i cud: mają dystrybutor

Tankuję, startuję, wracam nad plażę. Zbliża się zachód to wpadłem na taki dość ciekawy pomysł: plaża szeroka. Czemu by nie wylądować i z plaży zachód oglądać
