Rozegrana wczoraj bitwa na 5 graczy.
Na sowiecką grupę ASW poluje imperialistyczne stadko okrętów podwodnych. Kto jest ofiarą, a kto drapieżnikiem trudno powiedzieć.
Ja zagrałem na okręcie typu Mike. Chyba najgłębiej zanurzająca się jednostka 1250 m . Sytuacja nie była klarowna
powoli przeszukiwałem otoczenie próbując wykryć wrogie okręty podwodne.
W końcu udało sie wykryć Sturgeona i LA. Niestety Gryfas-owi na LA wysypała się gra i jego okręt płynął bez dowódcy. Sturgeon był za daleko więc zaatakowałem LA. W tym samym czasie nasze jednostki nawodne także odpaliły do LA swoje pociski. Moje jednak były celniejsze .
LA poszedł na dno. Skierowałem się na Sturgeona. Gnał szybko. Moje Starfish-e przeszukiwały puste morz. Nie do końca się zorientowałem o jego pozycji. W końcu jednak odpaliłem Szkwały i ... trafiłem.
Ciekawa gra. Dzięki i do następnego.
Aktywację użytkowników dokonuje tylko Admin po informacji na Discordzie Uwaga !!! Google / Gmail blokuje korespondencję z forum Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu Zapraszamy na serwer głosowy DISCORD |
North Battle - 2020-03-25
- PL_Cmd_Jacek
- Administrator
- Posty: 1571
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
- Lokalizacja: Będzin / Ploiesti
North Battle - 2020-03-25
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
Re: North Battle - 2020-03-25
Takie właśnie motto przyświecało temu scenariuszowiKto jest ofiarą, a kto drapieżnikiem trudno powiedzieć
Grupa okrętów podwodnych ma zaatakować wyspecjalizowana (silną i mieszaną) grupę do zwalczania okrętów podwodnych.
Z mojej strony gra wyszła dość przeciętnie: praktycznie operowałem z dala od zagrożeń i niemal wyłącznie śmigłowcami. Te jednak linkowały wszystko z bardzo dużymi błędami (rzędu 4-5 nmi) a mój własny sonar holowany nie był w stanie dokładnie śledzić namierzonych celów.
Najbardziej do jakości rozgrywki (w sensie trudności) przyczyniło się wywalenie drugiego gracza strony blue. Inaczej mogłoby być znacznie ciekawiej. tym samym gra zmieniła się bardziej na wyłapywanie pojedynczych okrętów podwodnych wroga zamiast na równą walkę. Niemniej jednak zmagania do bardzo prostych nie należały.
CornFreeGorn zagrał całkiem zgrabnie jak na 1 vs 3
Film z bitwy:
youtu.be/t63tVa9MQi8
Btw odnoszę również wrażenie, że część scenariuszy łącznie z omawianym mozna by nieco przebudować bo od momentu wydania oryginału "niewielkie" zmiany przez ich ilosc wpłyneły jednak na balans rozgrywki. Niestety teraz jest juz nieco za późno na taki ruch - niedługo ma wyjsść nowa wersja Reinforce Alert z numerkiem 1.50