Imię: Łukasz
Dołączył: 26 Sie 2018 Posty: 8 Skąd: Łódź
#363 Wysłany: 10 Luty 2019, 12:20
Wybaczcie post pod ostatnim mojem postem ale minęło już tyle czasu, że chyba nie popełnię jakiegoś istotnego wykroczenia.
Mam zainstalowany najnowszy TWOS, czyli z tego co pamiętam wersję 2.2.9.
Gram na 100% realizmu i pojawił mi się problem z kończeniem poszczególnych kampanii.
Minął 01.06.1940, i happy times niestety się nie aktywowały. Dostałem stosowną widomość radiową, że coś szwankuje. Zrobiłem ze dwa loady pod rząd i nareszcie zaskoczyło.
Nie mniej jednak wrzucony mod kontrolujący poprawność kampanii czyli "TWoS Campaign Advance Verifier Testing" podaje nieustannie, że wykryte są błędy.
Innym dziwnym objawem jest to, że pomimo iż ruszyłem na 7 patrol i mam na koncie 146 000 brt, nadal pływam wersją A. Jak mi przyjdzie wypływać na dalekie patrole atlantyckie, to z tym zasięgiem kiepsko to widzę.
Podsumowując pytania są takie:
1. Z czego wynika problem przechodzenia w nowe kampanie?
2. Czy należy się pogodzić, że w zmodowanych wersjach czasem coś działa, czasem nie?
3. Czy brak nowego Uboota powinien budzić mój niepokój, pomijając oczywiście ograniczone możliwości operacyjne?
4. Jak wyeliminować ewentualne problemy?
Lista modów jakie mam zainstalowane:
TWoS Real Navigation
TWoS Harbors Chimney Smoke
TWoS SM Interior_Food Stocks
Real Environment - Revision_3
stoianm realistic color exterior mod (low color)v1
TWoS FX_Incr. Flooding via Zones
Imię: Piotr
Ulubiona Gra: SH 3
Wiek: 59 Dołączył: 14 Sty 2015 Posty: 34 Skąd: Dębica
#364 Wysłany: 15 Luty 2019, 03:35
Dobry woeczór. Mości Łukkaszu, na wszystkie Twoje pytania (1. Z czego wynika problem przechodzenia w nowe kampanie?
2. Czy należy się pogodzić, że w zmodowanych wersjach czasem coś działa, czasem nie?
3. Czy brak nowego Uboota powinien budzić mój niepokój, pomijając oczywiście ograniczone możliwości operacyjne?
4. Jak wyeliminować ewentualne problemy?) są odpowiedzi w opisie instalacji "The Wolves of Steel 2.2 SH5 Exp.Pack v2.2.9 Full". Wiem, że jest tego wiele jednak trzeba to przełknąć, bo kilka "kruczków" odnosi się właśnoe do Twoich problemów .
Imię: Łukasz
Dołączył: 26 Sie 2018 Posty: 8 Skąd: Łódź
#365 Wysłany: 17 Luty 2019, 21:18
Dobry wieczór i dziękuję.
Tam właśnie znalazłem wszelkie odpowiedzi Bardzo dziękuję i wszystko już działa jak należy. Po 14 miesiącach nareszcie dostałem VIIB, choć ku mojemu zdumieniu pod wodą zachowywał się strasznie kapryśnie. Wytrymowanie okrętu ciężkie jak diabli.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#366 Wysłany: 6 Wrzesień 2019, 19:46
Dopiero stosując - poprzez OpenFileEditorViewer - UI znane z SH3, zaprzyjaźniłem się z TWoS. Boli, że pewne mody na interfejs nie działają, ale zdaje się jednak, że tylko w tym modzie, kampania jest grywalna i ma sens. Co mi się podoba? W pierwszej misji, mamy zadanie zaatakować statki w Zatoce Gdańskiej. W pobliżu kręci się niszczyciel ORP Wicher i stawiacz min ORP Gryf. Są szybkie i po ataku na Polski frachtowiec, szybko idą w naszym kierunku. Co ciekawe, a raczej nieco dziwne, po zanurzeniu słychać wyraźnie ASDIC. Jeśli uda się uniknąć bomb, to po kilkunastu minutach okręty te odpływają. Można wyjść na powierzchnię. Ale summa summarum, przyjdzie nam ponownie je spotkać. Po nawiązaniu kontaktu, zszedłem do radiooperatora i nakazałem wysłanie meldunku o kontakcie. Okręt pod wodę i czekanie. Długo nie trwało jak przybył Niemiecki samolot, przeganiając wrogie okręty - w Open Horizon na odsiecz przybył sam Schleswig-Holstein w asyście dwóch niszczycieli - tym samym pozwalając na wyjście z głębin. To dopiero sam początek mojej znajomości z tym modem, ale to dobry początek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum