Aktywację użytkowników dokonuje tylko Admin
po informacji na Discordzie
Uwaga !!! Google / Gmail blokuje korespondencję z forum

Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu

Zapraszamy na serwer głosowy

DISCORD

Mocowanie trymerów SB Air

Porady od naszych graczy

Moderatorzy: PL_CMDR Blue R, PL_Andrev

Awatar użytkownika
PL_Mirko
Posty: 205
Rejestracja: 29 gru 2019, 0:32

Mocowanie trymerów SB Air

#1

Post autor: PL_Mirko » 11 lut 2020, 23:35

<Dotyczy SB Air>
Większość samolocików WT z I-III ery w locie powiedzmy bojowym (w odróżnieniu od lotu testowego w którym są dostępne wszystkie trymery), ma dostępne tylko trymery steru wysokości, a Iszaki nie mają/miały żadnych trymerów dostępnych.
Zdarza się, że samolot wypuszczony z fabryki Gaijin, zadziera dziób lub "przewala się" na jedno ze skrzydeł. Ciągłe kontrowanie tego w trakcie lotu, a szczególnie strzelania jest poważnym utrudnieniem.
Na szczęście w WT istnieje metoda mocowania trymerów na stałe, symulujące podginanie przez mechaników blaszek umieszczonych na lotkach w taki sposób, aby zredukować te niewłaściwe zachowania lotne.
Mocowanie trymerów sam stosuję, oczywiście dla każdego "samolotu" oddzielnie, ustawiam raz w locie testowym, a działają w każdym następnym locie "bojowym".

W panelu Sterowanie->Pełna symulacja sterowania->Trymowanie mam ustawione dla opcji Mocowanie trymerów klawisz NumEnter. Dla pozostałych opcji mam wyzerowane przyciski (pole 1 na rys.).
Trymowanie.jpg
Po odpaleniu lotu testowego danym samolotem i osiągnięciu prędkości tzw. przelotowej, ustawieniu przepustnicy np. 88-92%, trymuje samolot (pole 2 na rys.) i naciskam przycisk przypisany czyli NumEnter. Ustawienia trymerów zostają zapisane (pole 3 na rys.).
Po tych ustawieniach w każdym locie, nie tylko testowym, przy zbliżonej prędkości i ustawieniu przepustnicy jak w locie testowym, samolocik zachowuje w miarę stabilny lot, nie ma potrzeby ciągłej korekcji lotu.
Po wylądowaniu na lotnisku, po naprawie i przeładowaniu, powinien pojawić się stosowny komunikat (pole 4 na rys.) - mechanicy ustawili właściwe trymery :)

Problemy:
- czasami trzeba powtórzyć trymowanie dla danego samolotu po jakimś minipatchu, czasami po crash'u czy podwieszeniu bomb - zmiana środka ciężkości,
- dawniej przy startach w powietrzu, trymery wracały do ustawień fabrycznych, rozjeżdżały się. Teraz już nie ma takich problemów.
Dziś nasz dzień lakierowany Internetem, w telefonie tak jak w gnieździe siedzi mózg,
Całe szczęście, że Bóg stworzył był kobietę... Głupie jest życie ale kocham je... (Andrzej Janeczko)

Awatar użytkownika
PL_Cmd_Jacek
Administrator
Posty: 1571
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
Lokalizacja: Będzin / Ploiesti

Re: Mocowanie trymerów SB Air

#2

Post autor: PL_Cmd_Jacek » 12 lut 2020, 12:53

:piwko:

dzięki wypróbuję.
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)


Obrazek

Awatar użytkownika
PL_Qbik
Posty: 1022
Rejestracja: 30 gru 2019, 14:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Mocowanie trymerów SB Air

#3

Post autor: PL_Qbik » 12 lut 2020, 17:56

Dzięki Mirko.
I to się właśnie nazywa "Materiały szkoleniowe"!
:ok:
Kilo wody pod stopą!
Obrazek

ODPOWIEDZ