POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie


Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_HUBAL
18 Grudzień 2007, 10:43
JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Autor Wiadomość
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #1  Wysłany: 16 Grudzień 2007, 00:24   JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)

Tytułem wstępu:

Program JSMGE czyli JoneSoft Gereric Mod Enabler został stworzony w celu łatwego używania wszelkie maści aplikacji ( modów )

Program ten jest podstawą do uruchomienia modów do gry SHIV, gdyż większość autorów modyfikacji, opiera swe mody o działanie JSMGE. Używanie tego programu podczas uruchamiania modów, jak i późniejszej ich współpracy gwarantuje 100% niezawodności oraz brak problemów z ewentualnym późniejszym usunięciem . Program ten w obsłudze jest bardzo intuicyjny, i znajomość języka angielskie praktycznie nie jest wymagana.

Poniżej przedstawiam opis w jaki sposób należy zainstalować, oraz używać JSMGE.

1)Pierwsza rzeczą która należy zrobić jest ściągniecie programu:



Program ten nie jest obwarowany żadnymi ograniczeniami czasowymi, czy wykupem licencji.

2) Po ściągnięciu programu na np:pulpit uruchamiamy go i rozpoczynamy instalacje.

3) Podczas wskazywania miejsca instalacji podajemy następująca lokalizację:





W tym wypadku czy będzie to dysk C,D lub G nie ma żadnej różnicy, najważniejsze aby JSMGE został zainstalowany w folderze w którym znajdują się pliki z grą.

4) JSMGE w katalogu z grą utworzy nowy folder o nazwie MODS



W tym folderze będziemy przechowywać wszelkie modyfikacje.

5) Aby w folderze mods znalazły sie nasze MODY należy je po ściągnięciu wypakować ( program WinRAR), wskazując im ścieżkę do katalogu MODS

6) Proces aktywacji MODA jest bardzo prosty.

( posłużę sie tutaj przykładem MODU "Natural Sinking Mechanics 3.3 Classic )

Po udanym wypakowaniu MODA folder MODS powinien wyglądać w środku tak:



W związku z problemami technicznymi przy hostowaniu zdjęć do tego tematu, jestem zmuszony do dokończenia instrukcji w późniejszym terminie
_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Ostatnio zmieniony przez PL_U-96 25 Wrzesień 2009, 19:27, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Generic Host Process
: /
PL_Lisiu POMOC 2 26 Marzec 2008, 11:35
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów JSGME
Rafamock Pytania i odpowiedzi 2 5 Marzec 2018, 23:06
Rafamock
Brak nowych postów Polska wersja JSGME już dostępna
Rabed Dodatki, mody i modowanie 0 11 Luty 2007, 14:23
Rabed
Brak nowych postów MOD
Maki Dodatki, mody i modowanie 1 13 Maj 2011, 19:33
PL_Andrev
Brak nowych postów MOD-y
matmilanfan Dodatki, mody i modowanie 2 12 Czerwiec 2008, 22:19
PL_tnnn


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group