Aktywację użytkowników dokonuje tylko Admin po informacji na Discordzie Uwaga !!! Google / Gmail blokuje korespondencję z forum Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu Zapraszamy na serwer głosowy DISCORD |
GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Moderator: PL_CMDR Blue R
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
pobrałem w międzyczasie wersję 5j żeby sprawdzić czy też jest wykrywane jako wirus, i niestety te same pliki są zarażone tym samym trojanem. być może to tylko problem tego nortona więc żeby to rozwiązać jakby ktoś mógł tę najnowszą paczkę 5+ jeszcze raz pobrać i jeszcze raz rozpakować i zainstalować albo tylko po prostu przeskanować na swoim komputerze byłbym wdzięczny za podzielenie się informacją czy mogę bezpiecznie zignorować to zagrożenie jako fałszywą detekcję nortona i wykluczyć z zagrożeń i sobie wtedy jeszcze raz zainstalować czy jednak faktycznie mamy zainfekowane pliki i wtedy Olamagato też myślę byłby wdzięczny jakby wiedział o zagrożeniu. dzięki z góry, pozdrawiam
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Podejrzane jest to, że wersja 5j ma lata za sobą (6 stycznia 2013, 22:10:28) i nikt nigdy nie raportował jakiegokolwiek trojana, czy też wirusa. Byłoby to możliwe tylko gdyby ktoś shakował serwis mediafire i dostał się do ich dysków. Pliki .act są plikami wykonywalnymi tak jak exe, więc nic dziwnego, że one są atakowane.
Ściągnij wersję 5h lub starszą. Jeżeli w nich również znajdzie trojana czy wirusa, to najprawdopodobniej jest to fałszywy alarm, albo masz wirusa, którego nie wykrywa norton i on pozwala na infekcje plików podczas rozpakowywania.
Sprawdzę to kilkoma antywirami. Ale żeby u Ciebie pozbyć się problemu, to załaduję wersję rar z blokadą i certyfikatem autentyczności z wersji pro. Jak i ta okaże się zarażona, to znaczyć będzie, że masz jakiegoś robala, który zaraża mimo nortona. Ja nortonowi zbytnio nie ufam bo jest silnie związany komercyjnie z równymi organizacjami antypirackimi i stąd oznacza jako wirusy wszystko co się nie podoba tym organizacjom. Było już w nim mnóstwo fałszywych raportów o wirusach, których nie znajdują żadne inne antywirusy i nie było żadnego kodu pozwalającego zapisać jakikolwiek plik. Wirus jest programem, więc można łatwo sprawdzić czy zawiera polecenia zapisu na dysk. Jeżeli tak, to zdolny jest do modyfikacji innego pliku. Jeżeli nie, to nie ma takiej możliwości, chyba że zawiera zaszyfrowany kod samomodyfikujący się.
Ściągnij wersję 5h lub starszą. Jeżeli w nich również znajdzie trojana czy wirusa, to najprawdopodobniej jest to fałszywy alarm, albo masz wirusa, którego nie wykrywa norton i on pozwala na infekcje plików podczas rozpakowywania.
Sprawdzę to kilkoma antywirami. Ale żeby u Ciebie pozbyć się problemu, to załaduję wersję rar z blokadą i certyfikatem autentyczności z wersji pro. Jak i ta okaże się zarażona, to znaczyć będzie, że masz jakiegoś robala, który zaraża mimo nortona. Ja nortonowi zbytnio nie ufam bo jest silnie związany komercyjnie z równymi organizacjami antypirackimi i stąd oznacza jako wirusy wszystko co się nie podoba tym organizacjom. Było już w nim mnóstwo fałszywych raportów o wirusach, których nie znajdują żadne inne antywirusy i nie było żadnego kodu pozwalającego zapisać jakikolwiek plik. Wirus jest programem, więc można łatwo sprawdzić czy zawiera polecenia zapisu na dysk. Jeżeli tak, to zdolny jest do modyfikacji innego pliku. Jeżeli nie, to nie ma takiej możliwości, chyba że zawiera zaszyfrowany kod samomodyfikujący się.
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
dzięki Olamagato wyłączyłem nortona i przeskanowałem cały komputer esetem, i nic nie znalazł, także po raz kolejny norton... nigdy nie miałem osobiście z nim problemów bo nigdy nie ściągam modów ani nie mam nic pirackiego na komputerze i wszystkie gry itd mam zakupione i legalne no ale obok gwx nigdy nie przejdę obojętnie a miło też bardzo jest grać po Polsku (za co wielki szacun dla Ciebie kolego za ogrom pracy i czasu włożonego w to spolszczenie) i pierwszy raz miałem wogóle jakiś alert na komputerze dlatego od razu dałem znać na stronie s której pobierałem. no ale przynajmniej teraz inni użytkownicy nortonów będę wiedzieć już że można bezpiecznie sobie pograć w gwx ze spolszczeniem i jeszcze mam dwa pytania do was i Olamagato - zacząłem kampanię zapisałem w trakcie rejsu wyszedłem i za godzinkę odpalam grę ponownie chcę wczytać a tu nic, wywala mi grę i sprowadza do pulpitu i tak za każdym razem. poczytałem o tym że to tak jest w gwx że blisko okrętów lub w czasie walki lub porcie nie zapisuje poprawnie gry i trzeba cały rejs przechodzić w całości bez wczytywania. ma ktoś może na to jakiś sposób lub rozwiązanie problemu? czasem chcesz pograć tylko chwilę godzinę lub dwie a misja w gwx to sami wiecie że kilka godzin potrafi trwać. a teraz do Olamagato - czy mod 16 km atmosphere jest automatycznie w polskim pakiecie Twojego spolszczenia _Patch GWX5PLk? bo kiedy próbuję go aktywować automatycznie wtedy dezaktywuje mi właśnie GWX5PLk. przeczytałem w Twoim pliku że:
Niektóre opcje GWX uzgodnione z podstawą GWXPL5j lub jego opcjami:
GWX - 16km Atmosphere**
GWX - Atlantic and US East only
GWX - Enhanced Damage Effects**
GWX - Lite Atlantic,NorthSea and US East only
GWX - Lite Harbor Traffic
GWX - Merged Campaign
możesz wyjaśnić to słowo uzgodnione? tzn że są już wpakowane od razu w pakiecie czy że zgodne z jakąś wersją powyżych modów? z wiadomych przyczyn zalezy mi na tym modzie 16km atmosphere więc jak możesz wyjaśnij bardzo dziękuje za pomoc i moje uznanie za Twój wkład w rozwój tego wspaniałego i jak dotąd jedynego takiego symulatora podwodnych walk czasów IIwś. pozdrawiam.
Niektóre opcje GWX uzgodnione z podstawą GWXPL5j lub jego opcjami:
GWX - 16km Atmosphere**
GWX - Atlantic and US East only
GWX - Enhanced Damage Effects**
GWX - Lite Atlantic,NorthSea and US East only
GWX - Lite Harbor Traffic
GWX - Merged Campaign
możesz wyjaśnić to słowo uzgodnione? tzn że są już wpakowane od razu w pakiecie czy że zgodne z jakąś wersją powyżych modów? z wiadomych przyczyn zalezy mi na tym modzie 16km atmosphere więc jak możesz wyjaśnij bardzo dziękuje za pomoc i moje uznanie za Twój wkład w rozwój tego wspaniałego i jak dotąd jedynego takiego symulatora podwodnych walk czasów IIwś. pozdrawiam.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Wersja 5j miała kilka modów włączonych na sztywno, takich które uznałem, że włącza niemal każdy. Było tak ponieważ ta wersja miała być przeznaczona do rozgrywek w sieci. Jednak na przestrzeni lat okazało się to błędem. Tym bardziej, że niektóre z tych modów okazały się szkodzić gdy ktoś chciał grać trochę inaczej.
Największym błędem było sztywne włączenie ogromnego moda "Wilhemshafen,St Naz,Schluese and xtra ships V6", który mimo wysokiej stabilności jednak ma problemy na niektórych konfiguracjach PC/Windows.
Niektóre opcje z tej wersji okazały się w ogóle do wyrzucenia jak "GWXPL5 - Historyczne detektory eskorty** [nowsza wersja 2.21+]". Wersja, która ostatecznie rozwiązała problem zamiany hydrofonów z sonarami zaczyna się od 2.9 beta 10 oraz 3.0 (dla naprawionego kodu sh3.exe). Ale obie nie są jeszcze oficjalnie dostępne publicznie (można tę pierwszą znaleźć tu na forum).
Co do wywałek przy ładowaniu uszkodzonych zapisów gry, to nie ma na to żadnej innej na 100% pewnej reguły niż zapisanie będąc na powierzchni i nie mając w zasięgu swoich detektorów żadnej wrogiej jednostki i będąc co najmniej 50 km od najbliższego portu (bo tam też są różne jednostki). Nikt tego od lat nie naprawił i raczej nie naprawi dopóki komuś nie uda się zdekompilować i zrozumieć całego kodu wykonywalnego sh3.
Co do uzgodnienia modów GWX z modami GWX5PL, to chodzi głównie o takie rzeczy jak uzupełnienie w plikach kampanii wilczych stad z moda Hardcode fixes, i zgodności z Rocket fix 16km. Założyłem, że niemal nikt nie używa już standardowej wielkości sceny 8km, skoro od dawna dostępne są mody 16 i 20 km, w tym jeden wbudowany w sam GWX jako opcja włączana niemal zawsze.
Krótko mówiąc rozpakowując spolszczenie automatycznie zamienia się niektóre pliki w tych wymienionych opcjach GWX powodując, że stają się one kompatybilne ze wszystkimi opcjami z pakietu spolszczenia. Te opcje GWX stają się zmodyfikowane, jednocześnie nie tracąc nic ze swoich dotychczasowych właściwości.
Co do samego SH3, to możemy się spodziewać dużych ulepszeń w grudniu 2020.
Największym błędem było sztywne włączenie ogromnego moda "Wilhemshafen,St Naz,Schluese and xtra ships V6", który mimo wysokiej stabilności jednak ma problemy na niektórych konfiguracjach PC/Windows.
Niektóre opcje z tej wersji okazały się w ogóle do wyrzucenia jak "GWXPL5 - Historyczne detektory eskorty** [nowsza wersja 2.21+]". Wersja, która ostatecznie rozwiązała problem zamiany hydrofonów z sonarami zaczyna się od 2.9 beta 10 oraz 3.0 (dla naprawionego kodu sh3.exe). Ale obie nie są jeszcze oficjalnie dostępne publicznie (można tę pierwszą znaleźć tu na forum).
Co do wywałek przy ładowaniu uszkodzonych zapisów gry, to nie ma na to żadnej innej na 100% pewnej reguły niż zapisanie będąc na powierzchni i nie mając w zasięgu swoich detektorów żadnej wrogiej jednostki i będąc co najmniej 50 km od najbliższego portu (bo tam też są różne jednostki). Nikt tego od lat nie naprawił i raczej nie naprawi dopóki komuś nie uda się zdekompilować i zrozumieć całego kodu wykonywalnego sh3.
Co do uzgodnienia modów GWX z modami GWX5PL, to chodzi głównie o takie rzeczy jak uzupełnienie w plikach kampanii wilczych stad z moda Hardcode fixes, i zgodności z Rocket fix 16km. Założyłem, że niemal nikt nie używa już standardowej wielkości sceny 8km, skoro od dawna dostępne są mody 16 i 20 km, w tym jeden wbudowany w sam GWX jako opcja włączana niemal zawsze.
Krótko mówiąc rozpakowując spolszczenie automatycznie zamienia się niektóre pliki w tych wymienionych opcjach GWX powodując, że stają się one kompatybilne ze wszystkimi opcjami z pakietu spolszczenia. Te opcje GWX stają się zmodyfikowane, jednocześnie nie tracąc nic ze swoich dotychczasowych właściwości.
Co do samego SH3, to możemy się spodziewać dużych ulepszeń w grudniu 2020.
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Cześć! Możesz rozwinąć?PL_Olamagato pisze: ↑02 lip 2020, 13:50Co do samego SH3, to możemy się spodziewać dużych ulepszeń w grudniu 2020.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Niestety nie. Obowiązuje mnie silny nakaz trzymania japy na kłódce.
W każdym razie będzie to duże i międzynarodowe.
W każdym razie będzie to duże i międzynarodowe.
- PL_Cmd_Jacek
- Administrator
- Posty: 1571
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
- Lokalizacja: Będzin / Ploiesti
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
To mnie zaintrygowałeśPL_Olamagato pisze: ↑02 lip 2020, 20:41Niestety nie. Obowiązuje mnie silny nakaz trzymania japy na kłódce.
W każdym razie będzie to duże i międzynarodowe.
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
- PL_CMDR Blue R
- Posty: 5501
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Nie tylko nie...
Czyżby nowy "standard" modowania, jak kiedyś GWX 3.0 się szykował?
Czyżby nowy "standard" modowania, jak kiedyś GWX 3.0 się szykował?
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)
PL_CMDR Blue R (Finek)
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Nie potwierdzam i nie zaprzeczam.PL_CMDR Blue R pisze: ↑08 lip 2020, 15:16Nie tylko nie...
Czyżby nowy "standard" modowania, jak kiedyś GWX 3.0 się szykował?
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Szacunkowy termin publikacji?
Swoją drogą aż dziwne, że są jeszcze osoby skutecznie modujące tę 15-letnią grę.
Szczególnie że najpopularniejszy dostawca Steam chyba uniemożliwia ingerencję w pliki exe.
Swoją drogą aż dziwne, że są jeszcze osoby skutecznie modujące tę 15-letnią grę.
Szczególnie że najpopularniejszy dostawca Steam chyba uniemożliwia ingerencję w pliki exe.
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Nie. Exe daje się bez problemowo podmieniać, także tu jest okay. A gra mimo swych lat, wciąż wciąga, wciąż ma klimat. Mam nadzieję na prawdziwie klimatyczną rozgrywkę, na emeryturze autentyk będę tracił noce i dnie Tymczasem z niecierpliwością czekam, na wieści o modzie.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Czy ktoś ukończył z powodzeniem misję wolfpack znajdującą się w misjach testowych, które są w pakiecie spolszczenie?
Mimo kilkudziesięciu prób zawsze kończy się rozkazem samotnego ataku.
pozdrawiam Krzysztof
Mimo kilkudziesięciu prób zawsze kończy się rozkazem samotnego ataku.
pozdrawiam Krzysztof
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Osobiście okrętów własnej floty nie widziałem, ale po zgłoszeniu konwoju i dotarciu bliżej, zastałem palące się już okręty wroga. Nie wszystkie, ale kilka było już unieruchomionych.
Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020
Melis, czy możesz wymienić mody jakich używasz i ich kolejność instalacji?
pozdrawiam Krzysztof
pozdrawiam Krzysztof