POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD
*** UWAGA!!! ZEBRANIE NA DISCORD ***
Sobota 19 października - godzina 18:00



Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
kilka pytań świeżaka :)
Autor Wiadomość
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #1  Wysłany: 9 Lipiec 2012, 23:22   kilka pytań świeżaka :)

Witam

Chciałem zadać kilka pytań jeszcze przed instalacją gry. Oto one:
1. Jak jest z najnowszym patchem (1.2 ?) - czy jest kompatybilny z modem Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith oraz Open Horizon II oraz czy zostaje on automatycznie pobrany po instalacji gry (podobnie jak na koncie steam'owym)?
2. Czy instalacja Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith daje nam klawiszologie z sh3 / sh4 z TMO?
3. Które jeszcze mody oprócz 2 wyżej wymienionych wg. Was są wręcz niezbędne do polepszenia grywalności tej gry do poziomu sh3 + GWX czy sh4 + TMO? (będę zapewne grać wszystko na 100% real oprócz celowania manualnego)?
4.Na co jeszcze mam zwrócić uwagę przed instalacją gry np. czy wymagana jest konkretna wersja JGSME aby nic się nie pierniczyło?

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez PudeL 9 Lipiec 2012, 23:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4250
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 10 Lipiec 2012, 07:05   Re: kilka pytań świeżaka :)

PudeL napisał/a:
1. Jak jest z najnowszym patchem (1.2 ?) - czy jest kompatybilny z modem Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith oraz Open Horizon II oraz czy zostaje on automatycznie pobrany po instalacji gry (podobnie jak na koncie steam'owym)?

Odwrotnie: to mod Multiple UI jest kompatybilny z patchem 1.2, który jest automatycznie pobierany ze strony producenta. Bez patcha nie odpalisz tego modu i kilku innych.

PudeL napisał/a:
2. Czy instalacja Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith daje nam klawiszologię z sh3 / sh4 z TMO?

Na pewno zbliżone menu i funkcje (np. "teleport" między stanowiskami). O ile dobrze pamiętam, to klawiszologię można samodzielnie prosto konfigurować.

PudeL napisał/a:
3. Które jeszcze mody oprócz 2 wyżej wymienionych wg. Was są wręcz niezbędne do polepszenia grywalności tej gry do poziomu sh3 + GWX czy sh4 + TMO? (będę zapewne grać wszystko na 100% real oprócz celowania manualnego)?

Ot, samodzielny Open Horizonts 2 (lata 1939-1945) czy samodzielny Magnum Opus,

Lub zestaw polecany przez naszego kolegę (już nieaktualny - wyszło kilka nowszych wersji modów):


PudeL napisał/a:
4.Na co jeszcze mam zwrócić uwagę przed instalacją gry np. czy wymagana jest konkretna wersja JGSME aby nic się nie pierniczyło?

Kolejnosć instalacji i na pewno - konfiguracja Multiple UI, która prosta nie jest.
_________________

 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #3  Wysłany: 10 Lipiec 2012, 09:17   

Już zerknąłem na instalacje TDC i faktycznie z opisu w wątku na subsimie wygląda to dosyć skomplikowanie. Do tego jest napisane że najlepiej grać na dialsach sh5 enhanced bo tamte się sypią. Powiem szczerze że chciałbym użyć tylko i wyłącznie wspomnianego żeby mieć jak najszybszą i najmniej konfliktową instalację. Dodam że będę grać bez celowania manualnego więc dodatki do niego nie są mi potrzebne. Patrząc na mody zainstalowałbym najnowsze TDC, OH2, accurate flags i pewnie mighty fine crew. Poza tym chyba już nic. Moje pytanie brzmi - jaka kolejność oraz jak najszybciej zainstalować TDC?
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #4  Wysłany: 10 Lipiec 2012, 10:41   

takie mody będę instalować

Bez tytułu.jpg
Plik ściągnięto 27 raz(y) 50.56 KB

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4250
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #5  Wysłany: 10 Lipiec 2012, 18:32   

Polecam jeszcze szczególnie:

- Dynamic Environment (zmienia mocno oprawę graficzną warunków pogodowych, byłem zachwycony), lub będący jego podstawą prostszy Environmental Mod 4.9. r3,
- FX_Mod (różne efekty specjalne, część znanych z SH3)
- IRAI - podnosi poziom AI,

Instaluj według kolejności na podanej przeze mnie powyższej liście.
_________________

 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #6  Wysłany: 11 Lipiec 2012, 22:27   

a jak z instalacją podstawowego TDC? po prostu enable w JGSME i tyle?
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #7  Wysłany: 12 Lipiec 2012, 22:32   

To jak z tym TDC pomoże ktoś :)
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4250
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 13 Lipiec 2012, 16:28   

Pfff....

Jeśli masz problemy użyj tego:
http://www.youtube.com/watch?v=FVv1qgyivPI
_________________

 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #9  Wysłany: 14 Lipiec 2012, 00:03   

wszytko na pierwszy rzut oka działa
ale mam kilka pytań:
1. Czy to odpowiednia kolejność instalacji / nadpisania? (sugerowałem się screenami z forum)
2. Dynamic Environment na samym końcu czy przed którymś z modów?
3. Czy TDC zmienia klawiszologię na tyle że nie można sugerować się helpem w grze bo nie znalazłem żadnego innego listingu a chyba to nie wszystkie
i w końcu
4. Jak odpalić kampanię na niestandardowych ustawieniach trudności zamiast predefiniowanych?

Bez tytułu.jpg
Plik ściągnięto 8013 raz(y) 26.47 KB

Ostatnio zmieniony przez PudeL 14 Lipiec 2012, 00:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4250
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 14 Lipiec 2012, 08:32   

1-2) Wygląda dobrze - mody graficzne i muzyczne (w tym przypadku Dyn.Env) instalujemy na końcu.
3) Prawdopodobnie klawiszologia jest niezmieniona, w razie czego do dodatkowych opcji można definiować własne klawisze, dodatkowe klawisze opisane w logu.
4) Nie rozumiem pytania: poziom trudności regulujemy przez:
- wstępne określenie poziomu trudności na ekranie głównym (menu) przed wyborem misji,
- przez ręczne ustawienie parametrów modu IRAI (którego nie używasz),
_________________

 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #11  Wysłany: 15 Lipiec 2012, 12:08   

Póki co gram na modach zlistowanych poniżej. Mam pytanie co do inteligencji przeciwników gdyż na początku bez problemu wśliznąłem się do scapa. Rozumiem, że później nie jest już tak łatwo? :) A co do recognition manuala z TDC chyba czasem działa a czasem nie gdyż oficer rozpoznaje dobrze stępkę ale za to w manualu nie pokazuje mi się wskazany cel.

Bez tytułu.jpg
Plik ściągnięto 7993 raz(y) 41.89 KB

Ostatnio zmieniony przez PudeL 15 Lipiec 2012, 12:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4250
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #12  Wysłany: 15 Lipiec 2012, 19:57   

Zainstaluj IRAI - mod poprawia AI przeciwników.
_________________

 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #13  Wysłany: 16 Lipiec 2012, 11:42   

PL_Andrev napisał/a:
Zainstaluj IRAI - mod poprawia AI przeciwników.


Zainstalowane. Moje pytanie brzmi - czy na początku wojny samoloty nic praktycznie nie robią? Na wschodnim wybrzeżu spotkałem kilkanaście ale żaden nie próbował atakować. Zapewne są nieuzbrojone?

post do wywalenia miałem źle zainstlowanego IRAI :P
Ostatnio zmieniony przez PudeL 16 Lipiec 2012, 11:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4250
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #14  Wysłany: 16 Lipiec 2012, 17:07   

PudeL napisał/a:
post do wywalenia miałem źle zainstlowanego IRAI :P

:szpaner:
_________________

 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #15  Wysłany: 20 Wrzesień 2013, 12:47   

Witam

Czy coś w kwestii instalacji modów się zmieniło? Oprócz oczywiście wersji, które są jak zauważyłem nowsze. Jest coś innego co warto zainstalować oprócz w/w modów?
Ostatnio zmieniony przez PudeL 20 Wrzesień 2013, 12:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #16  Wysłany: 21 Wrzesień 2013, 16:24   

Bardzo proszę również o pomoc w kwestiach bo po lekturze forum SUBSIM trochę zgłupiałem:
1. W jakiej kolejności mają być mody TDC, OHII i IRAI? (wg subsim 1.TDC 2.IRAI 3.OHII)
2. Po instalacji moda MFC i MCCD (mody są zainstalowane wg instrukcji) kliknięcie crash dive przenosi nas do Radio room'u i dopiero po pewnym czasie następuje rekacja bądź w ogóle nie następuje. Czy jest na to jakiś fix?
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4363
Skąd: Będzin

 #17  Wysłany: 21 Wrzesień 2013, 20:11   

PudeL napisał/a:
Bardzo proszę również o pomoc w kwestiach bo po lekturze forum SUBSIM trochę zgłupiałem:
1. W jakiej kolejności mają być mody TDC, OHII i IRAI? (wg subsim 1.TDC 2.IRAI 3.OHII)
2. Po instalacji moda MFC i MCCD (mody są zainstalowane wg instrukcji) kliknięcie crash dive przenosi nas do Radio room'u i dopiero po pewnym czasie następuje rekacja bądź w ogóle nie następuje. Czy jest na to jakiś fix?


1) Ja mam:
FX UPDATE
TDC
IRAI
OHII

2) O ile się nie mylę, to jest normalne przy zainstalowanym TDC, że jest opóźnienie po wydaniu rozkazu - ustawia się to gdzieś w opcjach moda.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #18  Wysłany: 22 Wrzesień 2013, 09:19   

Mam ostatnie pytanie czy dostępna jest gdzieś klawiszologia po zmianach TDC? Kiedyś pamiętam był in game help po wciśnięciu a teraz jak widzę zniknął? (chyba że inny klawisz)
Ostatnio zmieniony przez PudeL 22 Wrzesień 2013, 09:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Kilka pytań
Odnośnie Mapy nawigacyjnej i misji :)
Traffic Pytania i odpowiedzi 7 29 Czerwiec 2009, 16:58
Gregorios
Brak nowych postów Kilka pytań nowicjusza.
Dzej_Kej Pytania i odpowiedzi 14 1 Czerwiec 2016, 14:03
Dzej_Kej
Brak nowych postów Początkującego pytań kilka
PL_Daritto NAVYFIELD 28 8 Luty 2011, 12:48
Adiq
Brak nowych postów KotA - kilka pytań
melis Pytania i odpowiedzi 78 2 Lipiec 2016, 21:14
sNr
Brak nowych postów SH5 kilka pytań
Sokół Dział ogólny do rozmów na temat SH V 5 7 Marzec 2010, 21:16
Sokół
Brak nowych postów Kilka pytań początkującego
Beelzeboss DD - Taktyka 37 15 Grudzień 2010, 20:03
PL_Andrev
Brak nowych postów Kilka pytań dotyczachych multiplayer'a.
pawelus6 Pytania i odpowiedzi 8 10 Styczeń 2010, 22:32
PL_Andrev


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group