Aktywację użytkowników dokonuje tylko Admin po informacji na Discordzie Uwaga !!! Google / Gmail blokuje korespondencję z forum Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu Zapraszamy na serwer głosowy DISCORD |
Wolfpack Escort Ships
Wolfpack Escort Ships
Natknąłem się na info, iż powstaje fanowski projekt (wspierany przez dewów) dodatku do Wolfpack, w którym gracz przejmie kontrolę nad okrętami eskorty aby polować i topić znienawidzone ubooty. Wygląda na to, że namierzenie uboota i skuteczny atak na niego będzie jeszcze trudniejszy niż kontrola samego uboota.
Trzymam kciuki za powodzenie projektu, a wtedy... drżyj Finku.
Strona patronite twórcy:
https://www.patreon.com/escortships/posts?tag=Investors
Trzymam kciuki za powodzenie projektu, a wtedy... drżyj Finku.
Strona patronite twórcy:
https://www.patreon.com/escortships/posts?tag=Investors
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.
- PL_Cmd_Jacek
- Administrator
- Posty: 1572
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
- Lokalizacja: Będzin / Ploiesti
Re: Wolfpack Escort Ships
Wygląda to naprawdę zachęcająco.
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
- PL_CMDR Blue R
- Posty: 5537
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Wolfpack Escort Ships
Czyżby szykował się godny spadkobierca SH2vsDC?
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)
PL_CMDR Blue R (Finek)
Re: Wolfpack Escort Ships
Wydaje się, że samo stworzenie okrętu i klikalnych stanowisk to niestety za mało. Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.
P.S. ale brzydko stylistycznie napisałem - aż wstyd
P.S. ale brzydko stylistycznie napisałem - aż wstyd
- PL_CMDR Blue R
- Posty: 5537
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Wolfpack Escort Ships
Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...
Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...
Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)
PL_CMDR Blue R (Finek)
Re: Wolfpack Escort Ships
Z tego co się zorientowałem to sam model korwety powstał w ramach rozwoju Wolfpack'a przez osoby 3-cie.
A potem autorowi błysnęła myśl, że "a może by tak"...
Obecnie to AI w jakiś tam sposób szuka okrętu gracza / graczy i próbuje go zaatakować.pepe pisze: ↑21 lut 2020, 16:55Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.
W zasadzie wystarczyło by tylko oddać kontrolę nad sterem, kierunkiem wiązki hydro/asdica i zrzutnią bomb - samo wychwytywanie kontaktu i pomiar głębokości mogłoby by realizowane dalej przez AI, jak to miało miejsce przy SH2.
W końcu sama kontrola pracy okrętu wymaga już znacznego wysiłku*.
Sam pomysł dodatku fajny, na pewno przyniosłoby to więcej zysku samym twórcom Wolfpacka (ES to dodatek wymagający gry).
Plusem jest z pewnością to, że autor ma kontakt z twórcami, a nie -jak w przypadku innych gier- trzeba bawić się kodem na zasadzie inżynierii wstecznej.
* zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.
- PL_Cmd_Jacek
- Administrator
- Posty: 1572
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
- Lokalizacja: Będzin / Ploiesti
Re: Wolfpack Escort Ships
PL_Andrev pisze: ↑21 lut 2020, 19:29zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
Re: Wolfpack Escort Ships
Prace postępują...
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.
Re: Wolfpack Escort Ships
Nasz biedny u-boot będzie mógł nie tylko wpakować się na okręty eskorty, ale i na szybkie kutry z bombami głębinowymi na pokładzie.
Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.
I jeśli mimo to je zadaję, to dlatego, że jest to - niestety - mój obowiązek.
- PL_Cmd_Jacek
- Administrator
- Posty: 1572
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:02
- Lokalizacja: Będzin / Ploiesti
Re: Wolfpack Escort Ships
ooo - to tak jak nasze okręty na Bałtyku we wrześniu 39 roku
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać. Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany ? Ściana i tak zawsze swoje wie" (by Indios Bravos)
Re: Wolfpack Escort Ships
A skonczyli robić podstawową wersje tej gry? Pytam bo wg moich informacji to ciagle projekt niedokończony wymagajacy poprawek (to oficjalny opis na steamie). W tej sytuacji dorabianie dodatku nie ma wg mnie sensu.
Re: Wolfpack Escort Ships
Trochę szkoda kaski bo na steam chyba 107 zł. Drogo strasznie, a czlowiek pograłby. Najlepiej taki full realizm multiplayer, komunikacja enigmą, dalekopisem itp
Re: Wolfpack Escort Ships
Ale te dwie gry ,,trzymały" długi czas chłopaków RAZEM ....był klimat zmagań ...koleżeńska rywalizacja...niezapomniany czas wielu godzin spędzonych na misjach ...no i oczywiście nieśmiertelny na tamten czas komunikator ,,Ventrilo" - ech łezka się oku zaktęciłaPL_CMDR Blue R pisze: ↑21 lut 2020, 18:08Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...
Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.
Re: Wolfpack Escort Ships
Hah jestem jak najbardziej za tym ,żeby takie DLC powstało ...co do AI ..to owszem - boty jeśli płyniesz sam tą jednostką nawodną ,lecz moim marzeniem jest obsadzanie stanowisk kluczowych ,,żywymi" graczami zapraszanymi do sesji - tak jak to jest w teraz w podstawce - myślę ,że była by to nie lada frajda.PL_Andrev pisze: ↑21 lut 2020, 19:29Z tego co się zorientowałem to sam model korwety powstał w ramach rozwoju Wolfpack'a przez osoby 3-cie.
A potem autorowi błysnęła myśl, że "a może by tak"...
Obecnie to AI w jakiś tam sposób szuka okrętu gracza / graczy i próbuje go zaatakować.pepe pisze: ↑21 lut 2020, 16:55Trzeba by stworzyć na potrzeby takich zmagań jeszcze realistyczny model propagacji dźwięku w wodzie i ogólnie zagadnień fizycznych z tym związanych co nie jest wymagane kiedy sie gra tylko po jednej stronie (okręty podwodne). Nie wiem jaki jest model w grze ale obawiam się, że bez poważnych zmian samej gry (w sensie fizyki) dodanie okrętu nawodnego będzie tylko pływającą wydmuszką.
W zasadzie wystarczyło by tylko oddać kontrolę nad sterem, kierunkiem wiązki hydro/asdica i zrzutnią bomb - samo wychwytywanie kontaktu i pomiar głębokości mogłoby by realizowane dalej przez AI, jak to miało miejsce przy SH2.
W końcu sama kontrola pracy okrętu wymaga już znacznego wysiłku*.
Sam pomysł dodatku fajny, na pewno przyniosłoby to więcej zysku samym twórcom Wolfpacka (ES to dodatek wymagający gry).
Plusem jest z pewnością to, że autor ma kontakt z twórcami, a nie -jak w przypadku innych gier- trzeba bawić się kodem na zasadzie inżynierii wstecznej.
* zawsze w takim przypadku przypominam sobie jedną z moich gier multi SH2vsDC, w której pełniłem rolę eskorty lotniskowców.
Misja w bezksiężycową noc, jaką uwielbiały załogi ubootów...
Uchwyciłem kontakt radarowy, dałem "cała naprzód, ostro prawo na burt"... i rozerwałem kadłub w zderzeniu z idącym w zaciemnieniu własnym lotniskowcem.
- PL_CMDR Blue R
- Posty: 5537
- Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Wolfpack Escort Ships
PL_Cobra pisze: ↑19 lip 2021, 23:45Ale te dwie gry ,,trzymały" długi czas chłopaków RAZEM ....był klimat zmagań ...koleżeńska rywalizacja...niezapomniany czas wielu godzin spędzonych na misjach ...no i oczywiście nieśmiertelny na tamten czas komunikator ,,Ventrilo" - ech łezka się oku zaktęciłaPL_CMDR Blue R pisze: ↑21 lut 2020, 18:08Sh2 też nie był zgodny historycznie/fizycznie.
Zebrano dwie gry... w której po obu stronach gracz miał "łatwiej"... I połączono...
Nie było to idealne... W zasadzie bardziej przypominało walkę w Warthunderze (tylko wolniej), niż realną grę... ale ważne było, że... było! I choć udawało realistyczne.
Dokładnie Cobra. Ważne, że BYŁO
I to BYŁO nas trzymało. I tego nam teraz brak
Bo w WT nie ma subów
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)
PL_CMDR Blue R (Finek)