POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD
*** UWAGA!!! ZEBRANIE NA DISCORD ***
Sobota 19 października - godzina 18:00



Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
KotA - kilka pytań
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 116 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 18896
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #61  Wysłany: 18 Czerwiec 2016, 21:19   

Cytat:
I jest to nie do przeskoczenia?


Ale oczywiście, że jest. Wystarczy na nowo zaprogramować AI. (czyli na nowo zaprogramować grę) Bo jeden z problemów, że AI jest nastawiona na atakowanie tylko na namiary z azdyka. I jak SH4 robili to pojawił się problem.... I rozwiązali go... dodając azdyk wszystkim niszczycielom.
sOnar pisząc KotA miał też taki problem, że historyczne sensory gryzły się ze sztuczną inteligencją (nie były niektóre jednostki w ogóle zaatakować gracza, o ile dobrze pamietam)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
SH3:kapitan U-47, VIIC, 1 flotylla (IX 39-X 41) 23 flotylla (X 41-... [na razie III 42])
SH4:kapitan USS S-40, Klasa S, ComSubAsiatic, (XII 41-III 42)
NF: kapitan ORP_Lwica Nala, Graf Zeppelin II

http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 18 Czerwiec 2016, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #62  Wysłany: 19 Czerwiec 2016, 20:17   

No dobrać się do kodu bez źródeł, to trochę karkołomna sprawa. Postawiłem czystą grę na drugim lapku i, sytuacja podobnie wygląda. Choćby załoga DD'ka była kompletnie słaba, to łapie doskonale niemal. Ale słabsza załoga daje się wymanewrować wabiami i, nie jest tak uparta. Mimo wszystko zdawało się mi, jak wcześniej grałem, że udawało się w 44' cicho przesiedzieć i nie zostać wykrytym.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 116 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 18896
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #63  Wysłany: 20 Czerwiec 2016, 07:18   

melis napisał/a:
No dobrać się do kodu bez źródeł, to trochę karkołomna sprawa.


No i niestety, choć "da się", to dlatego chyba nikt tego w modach nie zmienia.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
SH3:kapitan U-47, VIIC, 1 flotylla (IX 39-X 41) 23 flotylla (X 41-... [na razie III 42])
SH4:kapitan USS S-40, Klasa S, ComSubAsiatic, (XII 41-III 42)
NF: kapitan ORP_Lwica Nala, Graf Zeppelin II

http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 20
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2368
Skąd: Kraków

 #64  Wysłany: 20 Czerwiec 2016, 13:11   

Nie no coś zmienają, na przykład hardcode fixes, ale wszystkie mody trzymają się zdala od modowania Exe
_________________

 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #65  Wysłany: 20 Czerwiec 2016, 13:25   

PL_olek0849 napisał/a:
ale wszystkie mody trzymają się zdala od modowania Exe

No właśnie Hardcode dzięki hsie dość mocno ingeruje w exe, co pokazuje, że da się w jakiś sposób to zrobić. Dla mnie to jednak czarna magia. Grzebanie przy samych ustawieniach czujników, mija się z celem. Sonar zdaje się mi, jak i twórcy GWX i innych większych modów, zrobili w tej kwestii wszystko co się dało. Mało tego. W Rub 1.42 od razu słychać pinganie, gdy następuje zmiana koloru wskaźnika. Od najcichszego - blado zielony - po najgłośniejszy - czerwony. Zauważyłem też, że sporo zależy od rozmiarów samego U-boot'a. Typ XXI jest łapany momentalnie, podczas gdy VII dość długo pozostaje nie rozpoznany, a gdy dochodzi do pełnego wykrycia, to atak jest mniej skuteczny.
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #66  Wysłany: 21 Czerwiec 2016, 16:46   

Panowie definitywnie kończę już z grzebalstwem. Zastosowałem mod z GWX lekko wykastrowany dzięki czemu uzyskałem szybkie ładowanie misji, sensory, całe GUI oraz komunikaty radiowe, losowe własne jednostki. Wszystkie dodatkowe mody jak Hardcode czy spolszczenie zawierające poprawki, działają jak należy. Z GWX wziąłem jako mod, folder library, cfg oraz menu. Działa jak należy. Polecam spróbować, każdemu kto gra single, a kto nie dzierży długiego wczytywania GWX. Być może, można będzie to jeszcze lepiej dopracować. Pozdrawiam!
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 116 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 18896
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #67  Wysłany: 21 Czerwiec 2016, 16:51   

Zaraz, ale biorąc takie pliki, traci się przecież nowe okręty i statki, a nie szkoda tego?

A zawsze można wrzucić klasyczną kampanię i też powinno działać szybciej.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
SH3:kapitan U-47, VIIC, 1 flotylla (IX 39-X 41) 23 flotylla (X 41-... [na razie III 42])
SH4:kapitan USS S-40, Klasa S, ComSubAsiatic, (XII 41-III 42)
NF: kapitan ORP_Lwica Nala, Graf Zeppelin II

http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #68  Wysłany: 21 Czerwiec 2016, 19:45   

Tzn jakie nowe okręty i statki? Będę próbował dodawać więcej plików z GWX po kolei. Żeby jednak sprawiedliwości stało się zadość, odnośnie tytułu wątku, to dodam że sensory pozostały z KotA.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 116 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 18896
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #69  Wysłany: 21 Czerwiec 2016, 20:26   

No, tych z folderu SEA. GWX ma trochę nowych jednostek.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
SH3:kapitan U-47, VIIC, 1 flotylla (IX 39-X 41) 23 flotylla (X 41-... [na razie III 42])
SH4:kapitan USS S-40, Klasa S, ComSubAsiatic, (XII 41-III 42)
NF: kapitan ORP_Lwica Nala, Graf Zeppelin II

http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #70  Wysłany: 21 Czerwiec 2016, 20:58   

Spolszczenie do GWX zawiera wszystkie te okręty i statki.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 116 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 18896
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #71  Wysłany: 21 Czerwiec 2016, 21:02   

Aha, to tego nie wiedziałem.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
SH3:kapitan U-47, VIIC, 1 flotylla (IX 39-X 41) 23 flotylla (X 41-... [na razie III 42])
SH4:kapitan USS S-40, Klasa S, ComSubAsiatic, (XII 41-III 42)
NF: kapitan ORP_Lwica Nala, Graf Zeppelin II

http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #72  Wysłany: 22 Czerwiec 2016, 08:32   

Ale zauważyłem, że stosowanie spolszczenia z okrojonym GWX powoduje czasami błędy. Np nie wczytamy wszystkich misji z akademii. Z innej beczki: znalazłem wczoraj inną wersję hsie wraz z plikami .act, która to podobno, wprowadza sporo poprawek odnośnie asdic'a i nie tylko. Nie wiem jeszcze czy jest to starsza wersja obecnego hsie, który jest dodany do hardcode, bo nie miałem czasu testować. W każdym razie poprawka tzw add-on, została stworzona przez twórcę NYGM Tonnage War i, zawiera pliki sensorów do tego moda, a także do GWX'a. Jak wrócę do domu to podlinkuję posty, w których trwała dyskusja na temat tych zmian.
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #73  Wysłany: 22 Czerwiec 2016, 17:50   

Link do modu NYGM. W punkcie 8 zawarty jest zmodyfikowany hsie: http://www.subsim.com/mods1/nygm/ A tu dyskusja na temat zmian: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=193301 Powoli sam dukam, a w między czasie testuje, nowe opcje zawarte w hsie.
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #74  Wysłany: 23 Czerwiec 2016, 22:04   

Już wiem czemu samotny DD w pobliżu, tak łatwo mnie wykrywał. Wygląda na to, że gdy DD ma ustalony WP, to płynie jakby w trybie podwyższonego alarmu. Dodałem mały konwój i 3 DD'ki w małej odległości złączone z grupą. Mimo, że przepływały kilkadziesiąt metrów ode mnie, nie wykryły mnie. Jazda zaczęła się, gdy trafiłem w jeden ze statków. A więc wszystko jest w porządku. Co do "nowszego" hsie, to zdaje się mi, że działa on poprawnie z modem NYGM, bo zastosowanie do czystej gry, mija się z celem. Wychodzą różne kwiatki.
Ostatnio zmieniony przez melis 23 Czerwiec 2016, 22:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #75  Wysłany: 24 Czerwiec 2016, 15:14   

Orientujecie się czy kąt działania danego sensora, ma wartość podaną dla jednej strony, czy całość jest dzielona na dwie strony?
 
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 20
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2368
Skąd: Kraków

 #76  Wysłany: 24 Czerwiec 2016, 16:55   

Chyba lewa i prawa strona razem
_________________

 
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 80
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #77  Wysłany: 26 Czerwiec 2016, 21:03   

'Zrobili wszystko co się dało' - no prawie trafiłeś ale...

KotA była robiona za szybko, bo miałem dwa padła Seagateów Barracuda. Nie wszystko było do końca tak jakbym chciał. Może było tego 20-30%...

Podszedłem do tematu na nowo po odpoczynku. W KotA II cały system sensorów został całkowicie przekalibrowany.

W 44-45 jak jesteś na cichym biegu i nie robisz nic głupiego pozostajesz niewykrywalny. Do pewnego momentu. Zależy to od odległości eskortowca od Ciebie. Niestety gdy jest blisko wykrycie jest raczej pewne.

Wpływ na wykrywalność ma też stan morza i skill eskorty. Na wykrywalność też wpływa dystans na jaki się oddaliłeś oraz głębokość bo tu wchodzą akcenty szumowe.

Czas pościgu został skrócony co zwiększa prawdopodobieństwo, że dadzą Ci spokój.

Sensory też mają przekalibrowany zakres 'brania' przez co nie ma paranoi.

Niestety przeładunek w pobliżu konwoju jest ryzykownym. Brak zadymy przy jego robieniu ściśle zależy od ustawienia eskory. Trzeba go robić na raty bo inaczej dym pewny...

KotA II już niebawem. Powiem jedno. Miażdży. Nie jest to moja opinia ale tych co ją widzieli i próbowali... bo nie wierzyli, że to jest jeszcze Silent Hunter III.

Do zobaczyska!

:papapa:
_________________

 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #78  Wysłany: 28 Czerwiec 2016, 14:06   

Cześć SNr! Trochę czasu Cię nie było. Myślę że jest ok, jeśli DD nie ma pojęcia o naszym istnieniu, płynąc dokładnie nad nami, do chwili zachowania ciszy. Nie wiem jak to jest z tym "cichym" pinganiem. Czy ai używa go losowo, czy w stanie podwyższonej czujności. Obecnie przykleiłem się do NYGM 3.6f. Autor wyciął używanie powłoki przeciw asdic'owi i, eskorta łapie już z ok 3-5km - w zależności od załogi. Przywróciłem powłokę i cichuteńko, można podejść do konwoju. Po ataku jednak, robi się kocioł i mimo że mam 42' jest nie łatwo uderzyć po raz drugi, jeśli nie jest się wewnątrz konwoju
 
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 80
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #79  Wysłany: 2 Lipiec 2016, 21:14   

Każdy ma swoją receptę.

Pożyczane nie syci. Możesz popatrzeć dla nauki w obce procki ale raczej to syf.

Dlatego kodzę własne i wnikliwie testuję. To jedyna metoda na sukces. Bardzo ciężka praca.

:papapa:
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Kilka pytań
Odnośnie Mapy nawigacyjnej i misji :)
Traffic Pytania i odpowiedzi 7 29 Czerwiec 2009, 16:58
Gregorios
Brak nowych postów Początkującego pytań kilka
PL_Daritto NAVYFIELD 28 8 Luty 2011, 12:48
Adiq
Brak nowych postów Kilka pytań nowicjusza.
Dzej_Kej Pytania i odpowiedzi 14 1 Czerwiec 2016, 14:03
Dzej_Kej
Brak nowych postów SH5 kilka pytań
Sokół Dział ogólny do rozmów na temat SH V 5 7 Marzec 2010, 21:16
Sokół
Brak nowych postów Kilka pytań początkującego
Beelzeboss DD - Taktyka 37 15 Grudzień 2010, 20:03
PL_Andrev
Brak nowych postów kilka pytań świeżaka :)
PudeL Pytania i odpowiedzi 17 22 Wrzesień 2013, 09:19
PudeL


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group