POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
BOLD w SHIII
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 116 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 18730
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #1  Wysłany: 12 Styczeń 2017, 19:26   BOLD w SHIII

Wydzielone z tematu:

http://forum.polishseamen...p?p=84058#84058


Cytat:
nocą nie ma szans podejść nie zauważonym bliżej aniżeli na 7000m - to też psuje klimat.


W czystym SH3 też się nie dało, ale dam głowę, że na pewno na 7000 się da.

Ale zaciekawiłeś mnie "boldem". Da się je naprawić, aby działały poprawnie? Bo dla mnie to zaskoczenie, gdyż AI je widzi jak statki i .... unika ich staranowania!
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
SH3:kapitan U-47, VIIC, 1 flotylla (IX 39-X 41) 23 flotylla (X 41-... [na razie III 42])
SH4:kapitan USS S-40, Klasa S, ComSubAsiatic, (XII 41-III 42)
NF: kapitan ORP_Lwica Nala, Graf Zeppelin II

http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 13 Styczeń 2017, 20:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #2  Wysłany: 12 Styczeń 2017, 20:30   

Zamieńcie plik cameras.dat w folderze library, na np z czystego SHIII. Zniknie co prawda miodne kołysanie w przedziale hydrofonu, ale też DD ai nie będą interpretować bold'ów, jako okręty. Poza tym wszystko będzie ok. Po testuj wpierw.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 116 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 18730
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 12 Styczeń 2017, 20:43   

Zaraz... ale z tego co mnie wiadomo... w czystej wersji też tak było.
Bo to zanim KOTA i UTW powstało już było przecież.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
SH3:kapitan U-47, VIIC, 1 flotylla (IX 39-X 41) 23 flotylla (X 41-... [na razie III 42])
SH4:kapitan USS S-40, Klasa S, ComSubAsiatic, (XII 41-III 42)
NF: kapitan ORP_Lwica Nala, Graf Zeppelin II

http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #4  Wysłany: 12 Styczeń 2017, 20:58   

Nie nie było tak. Ja boldów używałem - gram tylko single - w czystej wersji, w GWX, NYGM, oraz Kota. I tylko w Kota, dd płynący za mną po wystrzeleniu wabia, nagle dęba w miejscu stawał. Po zmianie cameras.dat, może zajść potrzeba przepisania parametrów położenia widoku w peryskopie oraz UZO i lornetce, ale to 3 min roboty.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 116 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 18730
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 12 Styczeń 2017, 21:18   

Mnie w czystej właśnie stawał.... Aż muszę potestować, ale przecież zanim pojawiło się UTW był ten problem.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
SH3:kapitan U-47, VIIC, 1 flotylla (IX 39-X 41) 23 flotylla (X 41-... [na razie III 42])
SH4:kapitan USS S-40, Klasa S, ComSubAsiatic, (XII 41-III 42)
NF: kapitan ORP_Lwica Nala, Graf Zeppelin II

http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #6  Wysłany: 12 Styczeń 2017, 21:21   

Finek nie wiem co było wcześniej. Wiem natomiast na 100%, że w czystej wersji, jak i z innymi modami, takich cyrków nie było. Mam kopię czystej wersji na drugim dysku i, w tej chwili sprawdziłem, na pojedynczej misji z 1 dd. Szedł równiutko za mną do końca, mimo wabii.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 116 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 18730
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #7  Wysłany: 12 Styczeń 2017, 22:21   

Właśnie jaja są, bo wcześniej..... była czysta wersja!.... Tylko parę małoznaczących pliczków...
Aż muszę je znaleźć... czy w nich nie było pliku o którym mówisz.

Ale ważne. Mówimy o wystrzeleniu wabia na peryskopowej, czy głębinie?
Bo problem był z peryskopową.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
SH3:kapitan U-47, VIIC, 1 flotylla (IX 39-X 41) 23 flotylla (X 41-... [na razie III 42])
SH4:kapitan USS S-40, Klasa S, ComSubAsiatic, (XII 41-III 42)
NF: kapitan ORP_Lwica Nala, Graf Zeppelin II

http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 12 Styczeń 2017, 22:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #8  Wysłany: 13 Styczeń 2017, 13:30   

Widzisz tu mnie masz ;) Nie sprawdzałem tego wcześniej, a dopiero teraz. Po prostu nigdy nie rzucałem wabii na peryskopowej, a dopiero tak od 20-30m. Teraz sprawdziłem i dd lekko skręcił i zaczął rzucać bomby w to miejsce. Trochę bliżej muszę się temu przyjrzeć. Jednak w Kota dd i tak dęba staje jak np dostanie wabia z 60-80m.
Ostatnio zmieniony przez melis 13 Styczeń 2017, 13:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 116 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 18730
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #9  Wysłany: 13 Styczeń 2017, 15:15   

Zaatakował bolda? Mnie na wersji 1.4 stawał dęba... Test robiłem, że jak mnie gonił, to gdy już zasłaniał cały peryskop, waliłem bolda i wtedy stawał.

(brak mnie teraz czasu na test, ale wieczorem taki zrobię)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
SH3:kapitan U-47, VIIC, 1 flotylla (IX 39-X 41) 23 flotylla (X 41-... [na razie III 42])
SH4:kapitan USS S-40, Klasa S, ComSubAsiatic, (XII 41-III 42)
NF: kapitan ORP_Lwica Nala, Graf Zeppelin II

http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #10  Wysłany: 13 Styczeń 2017, 15:28   

Zrób koniecznie, bo ja czegoś takiego na czystej wersji ani w NYGM, nie mam.
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #11  Wysłany: 14 Styczeń 2017, 15:08   

Zrobiłem test przy okazji misji. Akurat były tak sprzyjające warunki... No i muszę Tobie Finek, niestety z przykrością, przyznać rację... Najwyraźniej dotąd nie udało się mi znaleźć dokładnie w takiej pozycji jak trzeba. DD był niemal na mej rufie, dosłownie 2 sek i by mnie taranował. Wywaliłem wabia i... skończył swój morderczy galop, rżąc ze złości, dęba stając... Cholera... Psia krew, nie powiem bym strasznie długo grał, ale też nie krótko i na rany, że ani razu nie przyszło mi do głowy, aby wabia rzucić tuż przed sam dziób. Tak więc, niczego nowego nie wymyśliłem, obraziłem de facto nie potrzebnie Sonara i, czuję się ble. Bug zapewne w exe jest, więc guzik się z tym zrobi. Ale puszczając je wcześniej, bądź głębiej, nie występuje ten efekt.
 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #12  Wysłany: 14 Styczeń 2017, 16:19   

melis napisał/a:
Zrobiłem test przy okazji misji. Akurat były tak sprzyjające warunki... No i muszę Tobie Finek, niestety z przykrością, przyznać rację...

Finek - Ty łobuzie - widzisz co zrobiłeś? Sprawiłeś koledze przykrość :P

Melis ale chyba tego błędu w SH IV nie ma to może pochylisz się jeszcze nad tym tytułem? Moim zdaniem warto. Sam grałem tylko z modami kompleksowymi - bez dodawania sobie pomniejszych ale naprawdę miło wspominam te chwile. Dla mnie to właśnie SH IV miał "klimat" - bardzo zgodny z moimi wyobrażeniami wojny podwodnej na Pacyfiku.
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #13  Wysłany: 14 Styczeń 2017, 16:28   

pepe napisał/a:
Finek - Ty łobuzie - widzisz co zrobiłeś? Sprawiłeś koledze przykrość :P

Hehe. Dobrze wyszło. Raz jeszcze dostałem nauczkę ;) pepe wskaż mi (jak możesz), jakich modów używałeś. Może ja mam jakieś skopane, bo jak na razie to, widzę więcej błędów niż w SHIII. Próbowałem też moda RFB 2.0 z patchem.
Ostatnio zmieniony przez melis 14 Styczeń 2017, 16:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #14  Wysłany: 14 Styczeń 2017, 16:34   

Nie pamiętam dokładnie ale chyba tylko Operation Monsun bez żadnych dodatków. Ty masz większe doświadczenie i wiesz co wybrać. u mnie zasadniczo Interface chyba wyglądał tak jak w czystej wersji.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 116 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 18730
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #15  Wysłany: 14 Styczeń 2017, 16:38   

Nie chciałem robić przykrości nikomu.... chyba, że sobie :( Bo ja liczyłem, że może jednak coś w plikach było i naprawdę psuło.

W UTW dlatego we współpracy po prostu wyrzuciliśmy z okrętów wabie i może dlatego sOnar, gdy pisał KOTĘ i zmieniał sensory, zwiększył czułość na wabie, o czym nie wiedział, bo w multi na które tworzył KOTĘ wabi nie było.

Przyznam, że gdy raz na patrolu jeden gracz* "złapał 4 DD w Boldy" (każdy chciał cofnąć, a przed nim był bold, a za nim drugi niszczyciel), a inny używał boldów do uciekania, że szalał, szalał, a gdy DD szarżował na niego, w ostatniej chwili odpalał bolda i wiał na głębinę, podczas gdy DD potrzebował chwili, aby wycofać się o te 200 metrów i wyminąć bolda, zdecydowaliśmy je usunąć z multi "aż ktoś je naprawi".

Myślałem, że może rzeczywiście jest jak z C2, że jednak błąd był w plikach modu, ale cóż :/ Szkoda, że miałem rację.


*dobra, ja to zrobiłem w misji "Nerwy ze Stali"
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
SH3:kapitan U-47, VIIC, 1 flotylla (IX 39-X 41) 23 flotylla (X 41-... [na razie III 42])
SH4:kapitan USS S-40, Klasa S, ComSubAsiatic, (XII 41-III 42)
NF: kapitan ORP_Lwica Nala, Graf Zeppelin II

http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #16  Wysłany: 14 Styczeń 2017, 17:04   

Finek musze sprawdzić jeszcze dokładnie na czystej wersji. Bo teraz sprawdzałem na NYGM z kilkoma innymi rekombinowanymi modami z innych dużych modów, jak np pogoda wyciągnięta z kota i wnętrza okrętów.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Fart w SHIII
yonek Ogólnie o Silent Hunter III 21 8 Kwiecień 2007, 19:42
MefistO
Brak nowych postów recognition manual SHIII
fl0dA Pytania i odpowiedzi 0 11 Styczeń 2009, 00:15
fl0dA
Brak nowych postów SHIII ver 1.4 a GWX 2.1
Archeos Pytania i odpowiedzi 6 5 Grudzień 2008, 10:54
PL_tnnn
Brak nowych postów Traffic w SHIII GWX ?
Bako Dodatki, mody i modowanie 2 7 Styczeń 2008, 16:08
Bako
Brak nowych postów Mój pierwszy film w SHIII
PL_Szylol Wasza twórczość 6 15 Wrzesień 2010, 17:13
PL_Andrev
Brak nowych postów Jak zacząć grać w SHIII?
zemstafreda Pytania i odpowiedzi 5 24 Marzec 2015, 11:54
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Problem z aktualizacją SHIII i instalacją GWX
PL_kanaron Pytania i odpowiedzi 26 11 Maj 2013, 20:57
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group