POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
KSDII: Adversarial
Autor Wiadomość
PL_Cmd_Jacek 
GROSSADMIRAL





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 3943
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 16 Czerwiec 2018, 11:25   KSDII: Adversarial

Czy komuś udało się odpalić ten mod ? U mnie niestety wywala do pulpitu, jak gra skończy się ładować.



http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=237753
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 19 Czerwiec 2018, 13:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
GROSSADMIRAL





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 3943
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 19 Czerwiec 2018, 13:14   

Poniżej filmik z gry - sterowanie niszczycielem.



https://www.youtube.com/w...1&v=9Ggua2eF8Cs
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_tes 




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1681
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #3  Wysłany: 19 Czerwiec 2018, 21:56   

W sumie to nie jest mod tylko samodzielna gra na bazie SH3 i SH4. Rozumiem, ze sciagnoles, zainstalowales calosc i podmieniles sh4.exe. Maja swojego discorda, wiec warto podejsc i popytac sie.

http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=237753

PS. Ciekawe zachowanie statkow podczas ataku. Widac wyraznie wplyw SH4.

https://www.youtube.com/watch?v=igA9TD608Ds
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 19 Czerwiec 2018, 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
GROSSADMIRAL





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 3943
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 20 Czerwiec 2018, 10:00   

Tak uruchomiłem w końcu. Pliki SH4.exe podmieniłem więc teraz wszystko funkcjonuje jak należy. Pomógł mi właśnie jeden z autorów na Discordzie.

Warto by było kiedyś wypróbować to w multi. Może być ciekawą alternatywą dla SH3. Sposób zbierania informacji o celach jest skomplikowany i wymaga sporo doświadczenia. Bardzo dużo jednostek. Ciężko będzie wykonać strzały snajperskie z 5km.

A z drugiej strony w mulit ktoś może kierować eskortą, co doda miodności grze.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_tes 




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1681
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #5  Wysłany: 20 Czerwiec 2018, 12:32   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:

Ciężko będzie wykonać strzały snajperskie z 5km.


Zauwaz, ze statki reaguja na torpedy (tj. robia uniki) tak jak w SH4, a nie plyna na "rzez" jak w SH3 i taki strzal to bedzie liczenie na przyslowiowy "lut szczescia". Nie pamietam, jak stopien wyszkolenia zalogi wplywa na zdolnosc do unikow. Ale o ile sie nie myle jest to jeden z parametrow, ktore w koncu trzeba uwzglednic przy tworzeniu misji. Brakuje nam eksperta "Pastrza", ktory zjadl zeby na tworzeniu misji pod SH4. Ale mysle, ze warto sie ugadac i przetestowac jakasmisje multi. Ja jestem chetny.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów KSDII: Adversaries - określanie odległości celu RAOBF
PL_Cmd_Jacek Pytania i odpowiedzi 0 22 Czerwiec 2018, 18:10
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group