POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Programowanie Helo Ai
Autor Wiadomość
PL_Anne Bonny 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Magda
Ulubiona Gra: DW
Wiek: 34
Dołączyła: 01 Cze 2017
Posty: 392
Skąd: Bielsko

 #1  Wysłany: 9 Luty 2019, 00:17   Programowanie Helo Ai

ZANIM ZACZNIESZ

Opis specjalnych kodów dla działania śmiegłowca pokładowego jest w katalogu
"manual". Nazywa się RA_Weapon_Info_rev39.pdf i zawiera kilkanaście ustawień
(ale nie trzeba znać wszystkich na pamięć)

Na górze filmu pokazane jest okienko debuggera - specjalnie by móc zweryfikować
działanie samej gry i w jaki sposób rozpoznaje ona komendy
Normalnie jednak gra nie ukazuje tych danych a sam debugger również wymaga zmian w plikach gry
(w celu wysyłania konkretnych komunikatów). Tutaj debugger jest dodany celowo dla lepszego zrozumienia
jak działa system kodów.

Są dwa typy "waypointów" podczas kodowania: W (waypoint) lub T (torpedo).
Niektóre ustawienia śmigłowców nie mają torped. Ponadto kiedy smigłowiec zrzuci wszystkie torpedy waypoint typu "T"
równiez przestaje być aktywny.
W takim przypadku możesz użyć zamiast "T" waypointu dla pław hydroakustycznych - sonoboi (T=B)

Ostatnia sprawa: na filmie waypointy kasowane są za pomoca klawiatury (klawisz DEL) co jest niewidoczne dla oglądającego

-----------------------------------
PROGRAMOWANIE - ZASADY

1. Masz na to 2 minuty!
- od momentu wystartowania śmigłowca
- lub od momentu zresetowania kodu

2. Poczekaj 2-3 sekundy po każdym ustawieniu "waypointa" (W lub T)


3. Skasuj "waipoint" zanim postawisz następny
- możesz ustawić tylko 1 typ "waypointa" na raz!
- kasowanie waypointa może nie działać (z klawiatury) jeśli jest on przy krawędzi wyświetlacza ASTAC
(powinien być w miarę blisko środka)
- nie musisz klikać na waypoint żeby go skasować jeśli jest zazanaczony
(wystarczy, że kursor myszki będzie blisko i wtedy wciskasz DEL)

4. Nie przesuwaj "waypointa" podczas programowania (najlepiej go nie ruszaj)
- przesuwanie gra może rozpoznać czasem jako postawienie kolejnego o takim samym typie (W lub T)

5. Ustaw i skasuj wszystkie 4 wymagane waypointy
- na filmie już przy ustawieniu 4-go pokazuje się program jednak lepiej i tak go skasować i dopiero od tego momentu
używać programu wedle własnej woli


-----------------------------------
RESETOWANIE AKTUALNEGO PROGRAMU

1. Skasuj wszystkie aktualne waypointy

2. ustaw nowy waypoint i przesuń go ponad 220 nmi od śmigłowca
- możesz to zrobić w kilku krokach (kilka razy oddalać i przesuwać waypoint bo skala
wyswietlacza to tylko 120 nmi

3. Ustaw nowy program
- bez nowego programu smigłowiec nadal będzie wykonywał poprzedni

------------------------------------

Programowanie wymaga odrobiny wprawy - najlepiej przećwicz całość kilka razy - będziesz mógł łatwiej ocenić w jakim stanie jest smigłowiec
(przykładowo czy powiodło się zresetowanie programu)


https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
Bycie szczerym możne nie da Ci zbyt wielu przyjaciół, ale zawsze da Ci tych prawdziwych.
Ostatnio zmieniony przez PL_Anne Bonny 11 Luty 2019, 18:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Programowanie śmigłowców w RA
Możliwości Reinforce Alert
PL_Cmd_Jacek Dział ogólny do rozmów na temat DW 1 25 Październik 2015, 16:35
Gość
Brak nowych postów Tandem FFG + Helo
(kiedy obie jednostki są prowadzone przez graczy)
pepe Dział ogólny do rozmów na temat DW 3 29 Marzec 2017, 19:45
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group