POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
TMO 2.2
Autor Wiadomość
kris66 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 77
Skąd: z otchłani

 #1  Wysłany: 31 Lipiec 2011, 13:09   TMO 2.2

Pojawił się nowy patch do TMO oznaczony 2.2 dodatek dostępny już na subsim :)
 
 
     
hijo 




Kraj:
poland

Imię: andrzej
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: torun

 #2  Wysłany: 6 Styczeń 2012, 12:59   

witam na subsim jest dostępny TMO 2.5 czy to jest najnowsza wersja ?
 
     
Eberhardt Mock 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 129
Skąd: Uraz, blisko Wrocławia

 #3  Wysłany: 6 Styczeń 2012, 22:58   

TMO 2.5 jest najnowszą wersją
_________________
Łuki
 
     
kris66 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 77
Skąd: z otchłani

 #4  Wysłany: 13 Luty 2013, 15:26   

Całe wieki mnie tutaj już nie było, ale ostatnio zastanawiam sie nad powrotem do SH4 oriętuje sie ktoś czy wyszło jakieś nowsze TMO czy 2.5 to juz finalna wersja?
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4315
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 13 Luty 2013, 18:39   

Ostatnio sprawdzałem subsim.com i wygląda na to, że 2.5 to ostatnia wersja.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1279
Skąd: Warszawa

 #6  Wysłany: 13 Luty 2013, 21:35   

Tak, TMO 2.5 to ostatnia wersja tego moda. Do tej pory nic nowszego się obecnie nie pojawiło.
Z SubSim wiem, że trwają pracę nad nowszą wersją moda RFB. o taka alternatywa dla TMO.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
kris66 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 77
Skąd: z otchłani

 #7  Wysłany: 13 Luty 2013, 21:37   

Dzięki panowie RFB też miałem ale TMO jakoś bardziej przypadł mi do gustu :)
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1279
Skąd: Warszawa

 #8  Wysłany: 13 Luty 2013, 21:39   

Też tak uważam :)
TMO wymiata i tyle :P
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Y-si 




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Dołączył: 17 Sty 2018
Posty: 2
Skąd: sieć

 #9  Wysłany: 18 Styczeń 2018, 10:31   

Jak w TMO przywrócić standardowe oznaczenie jednostek na mapie? Nie gram na pełnym realu i re kropli jakoś do mnie nie przemawiają.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1279
Skąd: Warszawa

 #10  Wysłany: 18 Styczeń 2018, 10:43   

A w jaką wersję TMO obecnie grasz?
Oznaczenie jedniostek na mapie jest związane z wersją moda. Poczytaj w informacjach o modzie jakie zmiany wprowadza, jakie są konfiguracje. Tam znajdziesz odpowiedź. Dodatkowo czy masz zainstalowane inne mody? Jeśli tak to czy są kompatybilne z wersją TMO w jaką grasz?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Y-si 




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Dołączył: 17 Sty 2018
Posty: 2
Skąd: sieć

 #11  Wysłany: 18 Styczeń 2018, 11:01   

Mam tylko TMO w wersji 2.5.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1279
Skąd: Warszawa

 #12  Wysłany: 18 Styczeń 2018, 11:19   

Cóż, w takim razie odsyłam do manuala :)
Pozwolę sobie zacytować:
Less God's eye info on Nav map:
The information given by the navigation map is greatly reduced. It now functions more as a position plot. Sensory information on ships is no longer displayed, and ships themselves are represented by a black dot. This leaves you having to figure out which direction they're heading rather the then have the game tell you everything, as well as not automatically identifying nationality or ship type. You'll have to figure that out on your own too. Optics are wonderful things.[strona 9 manuala]

W skrócie - chcesz widzieć "stare" ikony na mapie - zmień mod :)
Jeśli masz problem z językiem angielskim to poniżej tłumaczenie (na szybko):

"Mniej informacji na mapie Nav:
Informacje podane przez mapę nawigacyjną są znacznie zredukowane. Teraz działa ona bardziej jako wskazanie pozycji celu. Informacje sensoryczne na statkach nie są już wyświetlane, a same statki są reprezentowane przez czarną kropkę. To sprawia, że ​​musisz samemu dowiedzieć się, w którym kierunku cel podąża. Gra nie mówi ci wszystkiego, a także nie identyfikuje narodowości oraz typu statku. Będziesz musiał samemu to sobie wyobrazić przy pomocy jedynie optyki"

Do boju! :)) )

PS: Czy mówiłem już, że uwielbiam ten mod :) ?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 18 Styczeń 2018, 11:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #13  Wysłany: 17 Lipiec 2019, 18:52   

Witam Wilków Morskich !

Na jakiej prędkości się poruszacie okrętem w trybie marszowym i w czasie przeszukiwania wyznaczonego rejonu - na modach TMO 2.5 i RSRDC ?

Pozdrawiam
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4315
Skąd: Będzin

 #14  Wysłany: 17 Lipiec 2019, 21:37   

Dawno nie grałem, ale przeszukiwałem obszar na jednej trzeciej prędkości.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1279
Skąd: Warszawa

 #15  Wysłany: 17 Lipiec 2019, 21:52   

I to jest dobry sposób na przeszukiwanie sektora patrolowania.
Ja często dostosowywałem prędkość do aktualnego poziomu paliwa - to w przypadku gdy HQ "wyganiała" mnie na drugi koniec mapy. Wtedy trzeba się liczyć ze zużyciem ropy. Generalnie najwydajniejszą pod kątem spalania prędkością jest pół naprzód pomniejszona o jeden-dwa węzły. Zwróć też uwagę na stan morza - podczas sztormowania spalisz więcej paliwa.
Moim najczęściej wykorzystywanym sposobem było ustawienie prędkości na 4 węzły i aktywny nasłuch hydrolokatorem.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 17 Lipiec 2019, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #16  Wysłany: 18 Lipiec 2019, 13:03   

Dzięki za odpowiedz.
Ja do tej pory pływałem i przeszukiwałem na 10 węzłach. Ale odkąd używam mod: Improved Ship Physics 2.6_TMO_RSRDC_OTC ,to się nie wyrabiam z paliwem na tych prędkościach. A nie zrezygnuję z niego ,bo bardzo urealnia grę.

Specifically:

1. Tame the outrageous acceleration of subs and ships.
2. Make turning more realistic.
3. Improve diving characteristics.
4. Improve battery performance of subs.
5.Improve weather/wave effects and sea-keeping.


These are the notable features of this mod:


Realistic acceleration of subs.
Speed drop off in turns is sharply reduced for subs.
Bad weather effects on movement have been greatly increased.
Fuel Ballast Tanks implemented.
Diving Performance has been reworked.
Narwhal class fixes added.
AI Uboat9, AI fleetboat and AI Sen Toku support added.
Ships' acceleration fixed.
Ships' turning and maneuvering improved.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów TMO
spolszczenie TMO.....
ProGrin Dodatki, mody i modowanie 10 26 Styczeń 2012, 01:40
PL_Olamagato
Brak nowych postów Update TMO 2.0 to 2.1
Eberhardt Mock Dodatki, mody i modowanie 17 30 Czerwiec 2011, 16:32
Leepton
Brak nowych postów TMO 162 Full
hijo Pytania i odpowiedzi 5 15 Czerwiec 2011, 11:28
PL_Daritto
Brak nowych postów Nowy TMO i kombinacje
PL_Matrose Dodatki, mody i modowanie 1 7 Październik 2010, 15:25
PL_Daritto


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group