POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Kilka pytań początkującego
Autor Wiadomość
Beelzeboss 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: ???

 #1  Wysłany: 2 Grudzień 2010, 23:13   Kilka pytań początkującego

Witam.
Od kilku dni próbuję swoich sił w DC, żałuję że dopiero teraz ale tak wyszło ;) Tak więc jako początkujący mam kilka pytań.
1. W jaki sposób przy pomocy radaru/aktywnego sonaru mam odczytać namiar kontaktu? Wiem że w rogu ekranu jest jest wskaźnik pokazujący w jakim kierunku wysyłany jest sygnał ale zauważyłem, że kiedy sonar wskazuje kontakt powiedzmy na wprost mnie, to będę też ten sygnał odbierał np pod kątem 45 stopni, czyli sam nie jestem w stanie zbyt precyzyjnie określić namiaru do celu, choć gdy oglądam mapę nawigacyjną to okazuje się, że komputer radzi sobie dużo lepiej. Nie wiem czy wyraziłem się jasno, mam nadzieje, że mnie zrozumiecie ;)
2. Jak przy pomocy radaru bądź sonaru ustalić odległość do celu? W instrukcji napisali coś, że niby powinien być gdzieś wyświetlacz który pokazuje odległość do najbliższego celu, ale ja chyba jestem ślepy bo nigdzie czegoś takiego nie widzę;)
3. Nie wiem czy to jakiś bug u mnie jest, czy coś nie tak z moimi głośnikami albo uszami ale nic nie słyszę na pasywnym sonarze. Tzn słyszę bulgotanie i chyba odgłosy moich własnych śrub, zawsze tak samo niezależnie od kierunku nasłuchu, czy to jest na wprost mnie czy pod kątem 180 stopni gdzie chyba powinienem słyszeć jeden wielki hałas. Próbowałem też przepływać koło sojuszniczych okrętów, ale też jakoś nie wpływało to na hydrofon. Nie wiem o co chodzi. Kiedyś grałem trochę w Silent Huntera II i tam normalnie na hydrofonie słyszałem śruby innych okrętów.
4. Mógłby ktoś mi wyjaśnić jak obsługiwać kotły? Na pokładzie maszynowni każdy kocioł ma przyporządkowane jakieś pokrętło :) przy pomocy której jeśli dobrze mogę podłączyć dany kocioł do turbiny na bakburcie albo sterburcie albo coś tam jeszcze ;) Tylko co z tego wynika. Jak uzyskać najekonomiczniejsze ustawienie a jak dać maszynie więcej powera :)
5.-Na razie ostatnie - bomby głębinowe- czego dotyczą ustawienia interwałów? Chodzi może o odległości pomiędzy poszczególnymi ładunkami czy odstępy czasowe podczas zrzucania bomb? czy jeszcze o coś innego.

Na razie tyle. Miałem tego więcej ale już zapomniałem ;)
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 2 Grudzień 2010, 23:39   

Witam, zacznę nietypowo bo ot punktu 5:
Interwał to odstępy pomiędzy kolejno zrzucanymi bombami.
W praktyce to się z tego nie korzysta. Ale opisze jak to
wygląda. Otóż za jednym naciśnięciem spacji odpalamy max 2 bomby.
Jeśli w okienku ilości mamy 4 to po jednym naciśnięciu spacji
do wody trafią 2 bomby, później będzie przerwa interwałowa i kolejne
2 bomby lądują w wodzie. Sytuacja dotyczy tylko belki dla uproszczenia.
Jakbyś nadal nie rozumiał to pytaj.


Punkt 4:
Jeśli istnieje możliwość (bo są okręty/statki z jedna śrubą tylko) to można
dany kocioł "przypisać" do pracy na konkretną turbinę (czyli dalej śrubę
napędową). Domyślnie startuje się z ustawienia moc kotła jest podzielona
(50% na 50%) na obie śruby. Takie przypisywanie mocy kotła na konkretną
śrubę może wspomóc manewrowanie okrętem. Dzięki temu idzie w tej
grze podobno wykonać ciaśniejszy skręt.

Punkt 3:
Należało by zadać teraz kilka pytań, jak szybko płyniesz, jaka jest pogoda,
jak daleko jest wrogi/sojuszniczy okręt. To wszytko wpływa na słyszalność.
Tu jest inaczej niż na okręcie podwodnym, niema tak szczegółowego
nasłuchu. A i sam okręt podwodny generuje mniejszy hałas niż okręty nawodne.


Punkt 2:
http://forum.polishseamen...d65f9f37d33c281
Z zaznaczeniem że z sonaru odczytujemy już gotową głębokość,
a nie odległość (chyba ze całe życie jestem w błędzie :|| )


Punkt 1:
Coś pomieszałeś. Wysyłając "ping" wysyłasz wazkę fal bodajże pod kątem
60° ale pod kątem do powierzchni wody. A wiązka leci w kierunku wskazanym
przez ten taki mały wskaźnik w rogu.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 2 Grudzień 2010, 23:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Beelzeboss 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: ???

 #3  Wysłany: 3 Grudzień 2010, 19:58   

Dzięki za odpowiedzi.:)
Ta podziałka to świetna sprawa, teraz wszystko jest już czytelne, jednak coś nie tak u mnie jest chyba z sonarem. W pierwszym punkcie trochę nie jasno się wyraziłem. Chodzi mi o coś takiego: przykładowo w jednej z misji polowałem na U-boota załoga podała komunikat, że sonar wykrył okręt podwodny i podali mi namiar, powiedzmy 005 czyli właściwie na wprost mnie. Przełączyłem się na widok sonaru, żeby sprawdzić jak to wszystko wyglądało by przy ręcznej obsłudze. Ustawiłem wskaźnik w dolnym rogu na wprost mnie i wysłałem "ping" - rzeczywiście pojawił się sygnał, a dzięki tej podziałce nawet dystans się zgadzał. Problem w tym, że chwilę później skierowałem wskaźnik w prawo pod kątem 90 stopniu, znowu ping i znowu mam dokładnie ten sam kontakt. Skierowałem sonar do tyłu i znowu ping wskazał kontakt z łodzią podwodną. Wyszło na to, że przy ręcznej obsłudze sonaru nie jestem w stanie stwierdzić gdzie jest u-boot bo sygnał pokazuje mi że może być wszędzie dookoła mnie. Nie ma znaczenia gdzie skieruję głowice sonaru.
Podobna sprawa jest przy pasywnym sonarze. Do tej pory myślałem już, że coś nie tak jest z moim słuchem, że nic nie słyszę poza bulgotaniem- robiłem nawet taki test że w jednej z misji zatrzymałem okręt a pozostałym niszczycielom kazałem przepłynąć blisko obok mnie. Mimo to na sonarze nie słyszałem kompletnie nic. Ostatnio jednak zauważyłem coś innego. Polowałem wraz z innym niszczycielem na uboota i nagle na sonarze pojawił się znajomy odgłos śrub innego okrętu. Korzystając z tego postanowiłem pokręcić trochę głowicą sonaru i pojawił się ten sam problem co z "pingiem" Niezależnie gdzie skierowałem sonar ciągle słyszałem ten sam odgłos i z takom samą siłą. Po jakieś chwili odgłosy same umilkły, chociaż drugi niszczyciel, którego najprawdopodobniej słyszałem ciągle kręcił się koło mnie. Nie wiem czemu u mnie tak się dzieje, ale ewidentnie coś jest nie tak. Często widzę taką sytuację w której szukając łodzi podwodnej na mapce nawigacyjnej pojawiają sie takie jaśniejsze pola(w SH II z tego co pamiętam oznaczały miejsca skąd dobiegały odgłosy słyszane na hyrdofonie, tutaj przypuszczam, że jest tak samo) jednak mimo to na sonarze nic nie słyszę. O co chodzi?
Znalazłem już też kilka innych błędów. Np sonar nieraz się "zawiesza" i nie mogę wysłać pingu. Muszę wtedy przejść na inne stanowisko, coś tam porobić i za jakąś chwilę znowu wrócić do sonaru i wtedy już działa. Albo kiedy w ustawieniach formacji zmieniam odległość m między okrętami to gra się wywala. Ktoś też tak ma? Mam Windowsa XP może to się z tym wiąże?
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 3 Grudzień 2010, 21:18   

Może tak, najpierw jakieś mody czy czysta wersja gry ?
Profilaktycznie przeinstaluj grę ? Ale dokładnie po de instalacji
wyczyść katalog, bo gra mogła zostawić jakieś "śmieci".

Później właśnie zainstaluj grę, i proponuje przeczytać temat
http://forum.polishseamen.pl/viewtopic.php?t=4839
doinstalować tak jak tam jest i możemy sprawdzić na multi
twoją grę, wtedy łatwiej dopytać o szczegóły co i jak.
 
     
Beelzeboss 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: ???

 #5  Wysłany: 5 Grudzień 2010, 14:26   

Czysta wersja, bez żadnych modów. Zainstalowałem raz jeszcze. Wstępnie wygląda, że zniknął problem z wywaleniem gry przy ustawianiu odstępów między jednostkami w formacji, jednak hydrofon nadal dziwnie pracuje. Włączyłem jakąś misję i kazałem kilku niszczycielom przepłynąć obok mnie, odległość wynosiła tak ze 100- 200 jardów. W pierwszej chwili gdy przepływały dokładnie obok na hydrofonie nie było nic słychać dopiero po jakiejś chwili, gdy już mnie mijali usłyszałem wyraźne, głośne odgłosy śrub, które słyszałem jednakowo wyraźnie niezależnie od kierunku ustawienia głowicy sonaru. Żeby było śmieszniej odgłosy te słyszałem już ciągle i niezmiennie, nawet gdy niszczyciele oddaliły się ode mnie o kilka mil morskich!

Cytat:
doinstalować tak jak tam jest i możemy sprawdzić na multi
twoją grę, wtedy łatwiej dopytać o szczegóły co i jak.

Dzieki za propozycję, jak będę miał więcej wolnego czasu, to chętnie skorzystam. Na razie jednak muszę rozwiązać problem tego przeklętego sonaru. Jestem prawie na 100% pewny, że to jakiś bug jest, tylko nie wiem czemu tylko u mnie ;/ W wolnej chwili poszukam SHII i zainstaluje sobie, ale wydaje mi się, że grałem już w niego na XP'ku i tam hydrofon normalnie u mnie działał ;/
 
     
Beelzeboss 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: ???

 #6  Wysłany: 5 Grudzień 2010, 17:07   

Wygląda, że jednak po przeinstalowaniu sonar już działa, z tym że tak- jeżeli zaczynam misję i stoję w miejscu, to wtedy jest głuchy choćby 5 metrów ode mnie przepływał super tankowiec. Wystarczy tylko ruszyć :) wtedy wszystko działa, nawet jeśli z powrotem się zatrzymam :)
 
     
Beelzeboss 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: ???

 #7  Wysłany: 6 Grudzień 2010, 00:21   

Sorry, że tak post pod postem
Jeszcze kilka nowych pytań :)
Przydałoby mi się kilka porad na temat ręcznego odpalania torped, dość to skomplikowane, dużo pokręteł i cyferek ;)
Druga rzecz. Byłbym wdzięczny za wszelkie podstawowe porady taktyczne dotyczące polowania na U-booty. Gram pierwsze misje w kampanii na Atlantyku i naprawdę ciężko mi upolować draństwa. Sonar często je gubi, bombami głębinowymi najczęściej nie trafiam, za to kilka razy je przypadkiem taranowałem :) jakieś uwagi czy sugestie byłyby mile widziane :)


Cytat:
Punkt 2:
http://forum.polishseamen...d65f9f37d33c281
Z zaznaczeniem że z sonaru odczytujemy już gotową głębokość,
a nie odległość (chyba ze całe życie jestem w błędzie :|| )


Właśnie dzięki tej podziałce można łatwo i dokładnie ocenić odległość. Chyba że ja czegoś nie rozumiem ;) Nie wiem jednak dalej jak mam ocenić głębokość.

Jedna rzecz mnie też strasznie wkurza, było to już frustrujące w SHII. Mianowice załoga w jakiś tajemniczy sposób dostrzega okręty zanim jestem wstanie dostrzec je z pokładu obserwacyjnego. Psuje to trochę klimat

A i jeszcze jedno, jak wygląda u Was kompatybilność gry z Windowsem XP? Ostatnio przytrafił mi się kolejny bug- okręt gdzieś znikną z mapki nie mogłem przełączać się między widokami a kursor myszki zaczął sie... hmm... mnożyć :) jak wyszedłem z misji to już nie mogłem jej wczytać.


PS. Jeszcze jedno :) na mapie nawigacyjnej zarówno po wciśnięciu klawisza T jak i G pojawia się miniaturka kompasu przy pomocy którego można zmienić kurs. Czym te funkcje się różnią między sobą?
Ostatnio zmieniony przez Beelzeboss 6 Grudzień 2010, 00:42, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4239
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 6 Grudzień 2010, 09:21   

Beelzeboss napisał/a:
Przydałoby mi się kilka porad na temat ręcznego odpalania torped, dość to skomplikowane, dużo pokręteł i cyferek ;)

Obecnie gramy na automacie i z tego co widzę to nie ma czasu na skomplikowane kalkulacje. Torpedy puszczasz całą salwą wachlarzem w przewidywaną pozycję wrogiego okrętu, a wstrzymujesz się do ostatniej chwili - znaczy że jak już strzela do Ciebie to czas najwyższy. Im bliżej tym lepiej.


Beelzeboss napisał/a:
Byłbym wdzięczny za wszelkie podstawowe porady taktyczne dotyczące polowania na U-booty. Gram pierwsze misje w kampanii na Atlantyku i naprawdę ciężko mi upolować draństwa. Sonar często je gubi, bombami głębinowymi najczęściej nie trafiam, za to kilka razy je przypadkiem taranowałem :) jakieś uwagi czy sugestie byłyby mile widziane :)

Przede wszystkim zapraszamy na patrol - w ten sposób się dużo szybciej nauczysz.
Generalnie zasada jest taka: po zlokalizowaniu celu śledzimy go ręcznie przez hydro. Jeżeli na ekranie bomb głębinowych jego głębokość to 100+ używasz sonaru aktywnego. Atak zaczyna się gdy cel zmienia głębokość - znaczy zwykle wychodzi na peryskop. Przechodzisz nad kontaktem i zrzucasz salwę na 50 i 100, jeśli w tym czasie namiar zmienił się na 100-200 rzucasz na 100-150-200.
Na patrolach gramy asystując czyli wykonujemy atak na zmianę, a drugi gracz słuch gdzie jest cel.


Beelzeboss napisał/a:
Właśnie dzięki tej podziałce można łatwo i dokładnie ocenić odległość. Chyba że ja czegoś nie rozumiem ;) Nie wiem jednak dalej jak mam ocenić głębokość.

Głębokość masz podaną w prawym dolnym rogu na mapce w przedziale zrzutu bomb głębinowych. Generalnie jest to: Peryskop, 50-100, 100-200 i 200+.
Mi się też coś nie zgadza w głębokości sonaru aktywnego - przykładem była ostatnia batalia, gdy uboot był na 100-200, a z sonaru aktywnego odczytywałem 300m.

Z tego wynika że sonar aktywny podaje Ci odległość, a faktyczna głębokość będzie podana gdy zgubisz namiar przechodząc nad celem.

Beelzeboss napisał/a:
A i jeszcze jedno, jak wygląda u Was kompatybilność gry z Windowsem XP? Ostatnio przytrafił mi się kolejny bug- okręt gdzieś znikną z mapki nie mogłem przełączać się między widokami a kursor myszki zaczął sie... hmm... mnożyć :) jak wyszedłem z misji to już nie mogłem jej wczytać.

Bez problemu jadę na XP.
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #9  Wysłany: 6 Grudzień 2010, 10:49   

Hola Hola nie tak prędko :||

Podziałka na sonarze podaje (jestem pewien na 90%) już gotową
głębokość (czyli tam jakby oblicza już automatycznie funkcje).

Poniżej jest obrazek, ale widoczny tylko na biały tle, należy
na chwile zmienić styl na subsilver.


Głowica sonaru jest w miejscu kąta β. Wysyłamy ping, ping, ping.
I zbliżamy się do okrętu podwodnego. W pewnym momencie ping się już
nie odbija bo okręt podwodny wpływa w martwą strefę. W tym momencie
gdy mamy ostatni ping, zapamiętujemy na jakim wskazaniu się ukazał.

Znając odcinek c i kąt β, obliczamy odcinek a, czyli naszą głębokość.
I teraz jak mówiłem kilka razy wcześniej, mnie zawsze uczyli ze z podziałki
odczytujemy już "gotowy" odcinek a. Czyżby cały czas odkąd pływam ja
i inni wszyscy byli w błędzie ? To jest bardzo łatwe do sprawdzenia w
dwie osoby (sub i dd) i ja to zweryfikuje w najbliższym czasie (czyli po 22:30
jak znajdę suba, albo dopiero w sobotę :| )



I teraz jeszcze ważne uwagi, doświadczony kaptan suba, wie kiedy zmieniać
głębokość i dla tego trzeba to uwzględnić gdy atakujemy bombami.
A co do głębokość która jest podana w przedziale bomb, czyli surface/periscope/
>100/100-200/ >200. Są to takie dodatki, i nie zawsze trzeba im wierzyć !
Najlepiej skonsultować się z innym kapitanem DD aby spróbował potwierdzić
te dane, bo czasem to się po prostu zacina :! :


Na koniec, co do jak atakować, to jak napisał Andrev, zapraszam na taki patrol w dwie osoby (2xDD + sub kompa) bo to jest najprostsza droga nauczyć nowego dowódcę
jak rozprawiać się z okrętami podwodnymi i uwierz mi żaden podręcznik Cie tego
nie nauczy tak jak doświadczony kapitan DDka.



Andrev pomyliłeś się, obecnie gramy bez automatu ;)
Aha, zapomniałbym, dla windowsa XP należy ustawić
zgodności z win 98/me dla plików:

RTserver
Sim
Shell
Shell1
DC
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 6 Grudzień 2010, 11:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4239
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 6 Grudzień 2010, 11:33   



To ten obrazek, co jest widoczny "tylko" pod subsilver :||

Według moich wskazań z sonaru aktywnego PL_Paweł stale był w odległości około 250-300 stóp (stałem w miejscu). Tak więc NIE MÓGŁ być jednocześnie na 250+ oraz na 100-200, jak z kolei pokazywał wskaźnik zrzutu bomb. Oparłem się zatem wyłącznie na tym drugim i U-101 spoczął na dnie. Co ciekawe, podziałka była ustawiona na 2000, bo na 1000 sonar nie łapał uboota. Łatwo to zweryfikować, przechodząc nad idącym na stałej głębokości subem - głębokość i ping nie powinien ulegać zmianie.
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 6 Grudzień 2010, 11:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #11  Wysłany: 6 Grudzień 2010, 11:56   

Aaaaa no właśnie, olej podziałkę 2000.
Używa się tylko podziałki na 1000.
Ewentualnie czasami jeszcze ta podziałka na 500
gdy jesteśmy blisko, a okręt podwodny jest płytko.

Ważna uwaga, podziałka widoczna na sonarze współgra
z tym co jest ustawione na pokrętle :! Więc pokrętło na 1000
to czytamy z podziałki na 1000, pokrętło na 500 czytamy z
podziałki na 500. Reszta ustawień jest w zasadzie zbędna
(gdy szuka automat ustawiamy pokrętło na 4000).

Więc prawidłowe podejście wygląda mniej, więcej tak:
Zakładamy ze sub jest zanurzony głęboko. Na stanowisku
bomb widnieje >200. Wiec wiemy tylko ze jest w przedziale
od 200 do około 900 (bo 900 to przeważnie max na jaki
może zanurzyć się okręt podwodny w tych realiach).

Ustawiamy pokrętło pingu na 1000. Zbliżamy się do suba.
I pingujemy (zaczynamy pingować jak będziemy jakieś
1200y od suba) i łapiemy odbicia, cały czas się zbliżając.
Ping odbija nam się na 900; 850; 700 ... 550; 500; 450; (teraz
dla wygody możemy zmienić pokrętłem odległość.ć na 500
i czytać z podziałki na 500) i dalej pingujemy, nagle 400 i
traci się echo (ping leci, ale nie ma odbicia).

Wtedy mamy głębokość, 400 stóp. Mamy teraz mało czasu,
dajemy całą naprzód bo wiemy że sub może zacząć uniki.
I odpalamy bomby, należy uwzględnić takie wartości jak:
rok (im później tym bomby spadają szybciej), głębokość i
prędkość suba. I w odpowiednim momencie odpalamy bomby
powiedzmy na 350; 400 i 450 dla zwiększenia szans trafienia.

Coś jeszcze wyjaśnić ? Czy umawiamy się na praktyczny atak ;)
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 6 Grudzień 2010, 11:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Beelzeboss 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: ???

 #12  Wysłany: 7 Grudzień 2010, 13:07   

Dzięki za odpowiedzi :D

W okolicach weekendu możliwe, że będę miał trochę czasu to wtedy można by się umówić na jakiś szkoleniowy patrol :)



Cytat:
Aaaaa no właśnie, olej podziałkę 2000.


Tak się jeszcze spytam. Co nie tak jest z tą podziałką? ;P
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #13  Wysłany: 7 Grudzień 2010, 14:13   

jest za mało precyzyjna poza tym, U-booty wg. praw gry <w Jardach> max. głębokość zrzutu bomb to 950 jardów, więc podziałka na 2000 pozwala ci go tylko znaleźć ale nic więcej z niej nie wyciągniesz bo dokładniejsze namiary ma się z podziałki na 1000 i 500 jardów
 
 
     
Beelzeboss 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: ???

 #14  Wysłany: 9 Grudzień 2010, 12:02   

Ostatnio, drugi już raz wywaliło mi grę z takim komunikatem(w notatniku):
Tue Mar 5 13:18:00 2002
Error -2147024809 [(ddrval!=DD_OK)]
DirectX code: "DDERR_INVALIDPARAMS"
\Projects\Ultimation\Janus2\Windows\Sources\BD3DEng.cpp
Line 103

Miał ktoś coś takiego? Można coś z tym zrobić?
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1279
Skąd: Warszawa

 #15  Wysłany: 9 Grudzień 2010, 12:10   

To typowy komunikat błędu parametrów DirectX. Spróbuj przeprowadzić standardową diagnostykę Direct`a (czyli w menu URUCHOM wpisz DXDIAG i wykonaj wszystkie testy na kolejnych zakładkach). Jeśli program diagnostyczny nie wychwyci żadnego błędu ściągnij odpowiednią wersję DirectX i przeinstaluj ją.
Jaką wersję DirectX posiadasz? Na jakim systemie operacyjnym w tej chwili działasz?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Beelzeboss 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: ???

 #16  Wysłany: 9 Grudzień 2010, 13:16   

Mam directx 9 na XPku. Diagnostyka jak zwykle nic nie wykazała. Ściągnąłem DirecX 9.0c i zainstalowałem jeszcze raz, ale nie wiem czy to pomoże. Z tego co zauważyłem to program instalacyjny nie przeinstalował directa od początku a jedynie sprawdzał aktualną wersję DX i w razie potrzeby coś doinstalowywał. Można fizycznie usunąć sterowniki DX żeby móc je od nowa zainstalować?
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1279
Skąd: Warszawa

 #17  Wysłany: 9 Grudzień 2010, 13:26   

Tak, można. Jeśli potrafisz rzeźbić na rejestrze to możesz próbować usuwać wpisy.
Polecam jednak programy do usuwania DirectX dostępne na sieci.

I owszem, nie jest to pewna metoda rozwiązania Twojego problemu, jednak od tego można zacząć. Jeśli nadal będzie problem to znaczyłoby, że masz coś nie tak ze sterownikami karty graficznej.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Beelzeboss 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: ???

 #18  Wysłany: 9 Grudzień 2010, 14:53   

Usunąłem directa przy pomocy DirectX Eradicatora i teraz nie mogę go na nowo zainstalować. wyskakuje mi wewnętrzny błąd systemu. Nie wiem o co chodzi, spróbuje może zainstalować go z płyty windowsa, tylko gdzie ja ją teraz znajdę ;/
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1279
Skąd: Warszawa

 #19  Wysłany: 9 Grudzień 2010, 15:51   

Najlepiej jak wykorzystasz DirectX dodawanego do gier. Sprawdź na przykład oryginał Silent Hunter 3 i tam znajdziesz instalator. Poza tym aktualne wersje DirectX znajdziesz na oficjalnej stronie Microsoft i w wielu innych lokacjach na sieci.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Beelzeboss 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: ???

 #20  Wysłany: 9 Grudzień 2010, 17:07   

Wiem o tym. Ściągałem najróżniejsze wersje directa z różnych miejsc, próbowałem też instalować z płyt z grami i nie jestem w stanie go w ogóle zainstalować. Nie znam się ale wygląda mi to na to, że Microsoft wyszedł z założenia, że nikt nie będzie usuwał DX i wszystkie te instalatory jedynie aktualizują starsze wersje
Za każdym razem gdy próbuję go zainstalować pojawia się komunikat:
"Wystąpił wewnętrzny błąd systemu. Sprawdź plik DXerror.og i DirectX.log w folderze Windows, aby rozpoznać problem."
A w tych plikach można przeczytać coś takiego(dość dużo tego ale może być ważne):

DXError napisał/a:
------------
[12/09/10 16:52:32] module: dxupdate(May 31 2007), file: dxupdate.cpp, line: 189, function: GetDXVersion

Failed API: RegQueryValueEx()
Error: (2) - Nie można odnaleźć określonego pliku.



Current DirectX may be a older version which does not have the version value in the registry.

--------------------
[12/09/10 16:52:32] module: dxupdate(May 31 2007), file: dxupdate.cpp, line: 4740, function: DirectXUpdateGetSetupInformation

GetDXVersion() failed.

--------------------
[12/09/10 16:52:32] module: dsetup32(May 31 2007), file: dxupdate.cpp, line: 280, function: CSetup::InstallPlugIn

DirectXUpdateInstallPlugIn() failed.

--------------------
[12/09/10 16:52:32] module: dsetup32(May 31 2007), file: setup.cpp, line: 1701, function: CSetup::SetupForDirectX

InstallPlugIn() failed.


DirectX napisał/a:
12/09/10 15:03:20: DXSetup - No command line switch



12/09/10 15:03:23: Installation Started with language pol
12/09/10 15:03:23: Installing on Whistler
12/09/10 15:03:23: Equivalent version already installed
12/09/10 15:17:30: DXSetup - No command line switch



12/09/10 15:17:34: Installation Started with language pol
12/09/10 15:17:34: Installing on Whistler
12/09/10 15:17:34: Equivalent version already installed
12/09/10 16:52:11: DXSetup: No command line switch
12/09/10 16:52:12: DXSetup: StartWizard()
12/09/10 16:52:13: dsetup32: IsWow64(): not Wow64 process.
12/09/10 16:52:17: DXSetup: CDXWSetup()
12/09/10 16:52:18: DXSetup: start installation
12/09/10 16:52:18: DSETUP: DirectXSetupA(): hWnd: 0010012C dwFlags: 02010098



12/09/10 16:52:18: dsetup32: === SetupForDirectX() start ===
12/09/10 16:52:18: dsetup32: May 31 2007 19:07:43
12/09/10 16:52:18: dsetup32: DXSetupCommand = 0.
12/09/10 16:52:18: DXSetup: DSetupCallback(): Phase = 0, Steps = 0
12/09/10 16:52:18: dsetup32: DirectXSetupIsJapanese == 0
12/09/10 16:52:18: dsetup32: DirectXSetupIsJapanNec == 0
12/09/10 16:52:18: dsetup32: Installing on WinXP SP2
12/09/10 16:52:18: dsetup32: IsIA64(): not IA64.
12/09/10 16:52:18: dsetup32: CLR version number = 2.0.50727
12/09/10 16:52:19: dsetup32: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\dxupdate.cab is trusted.
12/09/10 16:52:19: dsetup32: GetCDXUpdate(): Extracting dxupdate.dll from E:\Baldur\DirectX\dxupdate.cab.
12/09/10 16:52:19: dsetup32: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\dxupdate.inf from cab
12/09/10 16:52:19: dsetup32: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\dxupdate.cif from cab
12/09/10 16:52:19: dsetup32: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\dxupdate.dll from cab
12/09/10 16:52:19: dsetup32: GetCDXUpdate(): Loading dxupdate.dll in C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\.
12/09/10 16:52:19: dsetup32: DirectXSetupIsJapanese == 0
12/09/10 16:52:19: dsetup32: DirectXSetupIsJapanNec == 0
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for dxdllreg_x86.cab...
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\dxdllreg_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\dxdllreg_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:19: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In RGB9Rast_1_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In RGB9Rast_1_x64.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In RGB9Rast_2_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In RGB9Rast_2_x64.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In MDX_1.0.2902.0_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In MDX_1.0.2903.0_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In MDX_1.0.2904.0_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In MDX_1.0.2905.0_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In MDX_1.0.2906.0_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In MDX_1.0.2907.0_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In MDX_1.0.2908.0_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In MDX_1.0.2909.0_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In MDX_1.0.2910.0_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:19: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:19: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Feb2005_d3dx9_24_x86.cab...
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Feb2005_d3dx9_24_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:20: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP_Feb2005_d3dx9_24_x86.cab] is being installed.
12/09/10 16:52:20: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Feb2005_d3dx9_24_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:20: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In Feb2005_MDX_x86.MSI does not exist.
12/09/10 16:52:20: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Apr2005_d3dx9_25_x86.cab...
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Apr2005_d3dx9_25_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:20: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\apr2005_d3dx9_25_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:20: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:20: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Apr2005_d3dx9_25_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:20: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In Apr2005_MDX_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:20: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:20: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Jun2005_d3dx9_26_x86.cab...
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Jun2005_d3dx9_26_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\jun2005_d3dx9_26_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:21: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Jun2005_d3dx9_26_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In Jun2005_MDX_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Aug2005_d3dx9_27_x86.cab...
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Aug2005_d3dx9_27_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\aug2005_d3dx9_27_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:21: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Aug2005_d3dx9_27_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In Aug2005_MDX_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In Oct2005_d3dx9_27_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In Oct2005_d3dx9_27_x64.cab does not exist.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In Oct2005_MDX_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:21: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:21: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Oct2005_xinput_x86.cab...
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Oct2005_xinput_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:22: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\oct2005_xinput_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:22: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:22: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Oct2005_xinput_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:22: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Dec2005_d3dx9_28_x86.cab...
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Dec2005_d3dx9_28_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:22: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\dec2005_d3dx9_28_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:22: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:22: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Dec2005_d3dx9_28_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:22: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In Dec2005_MDX1_x86_Archive.cab does not exist.
12/09/10 16:52:22: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In Dec2005_MDX1_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:22: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:22: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Feb2006_d3dx9_29_x86.cab...
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Feb2006_d3dx9_29_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\feb2006_d3dx9_29_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:23: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Feb2006_d3dx9_29_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In Feb2006_MDX1_x86_Archive.cab does not exist.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Plug-In Feb2006_MDX1_x86.cab does not exist.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Feb2006_XACT_x86.cab...
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Feb2006_XACT_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\feb2006_xact_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:23: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Feb2006_XACT_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Apr2006_d3dx9_30_x86.cab...
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Apr2006_d3dx9_30_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\apr2006_d3dx9_30_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:23: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:23: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:24: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:24: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Apr2006_d3dx9_30_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:24: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:24: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): DXUPDATE_MANAGEDDX
12/09/10 16:52:24: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Apr2006_MDX1_x86_Archive.cab...
12/09/10 16:52:24: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Apr2006_MDX1_x86_Archive.cab is trusted.
12/09/10 16:52:24: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\apr2006_mdx1_x86_archive.inf from cab
12/09/10 16:52:25: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CLR version number = 2.0.50727
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback:1.0.2902.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Diagnostics:1.0.2902.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Direct3D:1.0.2902.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Direct3DX:1.0.2902.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Direct3DX:1.0.2903.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Direct3DX:1.0.2904.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Direct3DX:1.0.2905.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Direct3DX:1.0.2906.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Direct3DX:1.0.2907.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Direct3DX:1.0.2908.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Direct3DX:1.0.2909.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Direct3DX:1.0.2910.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.Direct3DX:1.0.2911.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.DirectDraw:1.0.2902.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.DirectInput:1.0.2902.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.DirectPlay:1.0.2902.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX.DirectSound:1.0.2902.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: CMDXCheck::IsAssemblyInUse(): Microsoft.DirectX:1.0.2902.0:31bf3856ad364e35 is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.Diagnostics.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.Diagnostics.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.Direct3D.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.Direct3D.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.DirectDraw.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.DirectDraw.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.DirectInput.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.DirectInput.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.DirectPlay.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.DirectPlay.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.DirectSound.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.DirectSound.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\Microsoft.DirectX.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2903.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2903.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2904.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2904.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2905.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2905.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2906.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2906.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2907.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2907.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2908.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2908.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2909.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2909.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2910.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2910.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2911.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: IsTargetFileInUse(): C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2911.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.xml is not locked.
12/09/10 16:52:25: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:25: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): DXUPDATE_MANAGEDDX
12/09/10 16:52:25: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Apr2006_MDX1_x86.cab...
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Apr2006_MDX1_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:26: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\apr2006_mdx1_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:26: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Apr2006_XACT_x86.cab...
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Apr2006_XACT_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:26: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\apr2006_xact_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:26: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:26: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Apr2006_XACT_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:26: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Apr2006_xinput_x86.cab...
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Apr2006_xinput_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:26: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\apr2006_xinput_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:26: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:26: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Apr2006_xinput_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:26: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Jun2006_XACT_x86.cab...
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Jun2006_XACT_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:26: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\jun2006_xact_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:26: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:27: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:27: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Jun2006_XACT_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:27: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Aug2006_xinput_x86.cab...
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Aug2006_xinput_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:27: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\aug2006_xinput_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:27: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:27: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Aug2006_xinput_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:27: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Aug2006_XACT_x86.cab...
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Aug2006_XACT_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:27: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\aug2006_xact_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:27: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:27: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Aug2006_XACT_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:27: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Oct2006_d3dx9_31_x86.cab...
12/09/10 16:52:27: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Oct2006_d3dx9_31_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:28: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\oct2006_d3dx9_31_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:28: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:28: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Oct2006_d3dx9_31_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:28: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Oct2006_XACT_x86.cab...
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Oct2006_XACT_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:28: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\oct2006_xact_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:28: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:28: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Oct2006_XACT_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:28: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Dec2006_d3dx9_32_x86.cab...
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Dec2006_d3dx9_32_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:28: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\dec2006_d3dx9_32_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:28: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:28: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Dec2006_d3dx9_32_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Dec2006_d3dx10_00_x86.cab...
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Dec2006_d3dx10_00_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\dec2006_d3dx10_00_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:29: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Dec2006_d3dx10_00_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Dec2006_XACT_x86.cab...
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Dec2006_XACT_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\dec2006_xact_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:29: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Dec2006_XACT_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Feb2007_XACT_x86.cab...
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Feb2007_XACT_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\feb2007_xact_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:29: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Feb2007_XACT_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:29: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:29: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Apr2007_d3dx9_33_x86.cab...
12/09/10 16:52:30: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Apr2007_d3dx9_33_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:30: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\apr2007_d3dx9_33_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:30: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:30: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:30: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:30: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:30: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Apr2007_d3dx9_33_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:30: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:30: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Apr2007_d3dx10_33_x86.cab...
12/09/10 16:52:30: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Apr2007_d3dx10_33_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:30: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\apr2007_d3dx10_33_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:30: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:30: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:30: dxupdate: CheckDependency(): supported build number is not checked for this Plug-In.
12/09/10 16:52:30: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:30: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:30: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Apr2007_d3dx10_33_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:30: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:30: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Apr2007_XACT_x86.cab...
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Apr2007_XACT_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\apr2007_xact_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:31: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Apr2007_XACT_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Apr2007_xinput_x86.cab...
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Apr2007_xinput_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\apr2007_xinput_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:31: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Apr2007_xinput_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Jun2007_d3dx9_34_x86.cab...
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Jun2007_d3dx9_34_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\jun2007_d3dx9_34_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:31: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Jun2007_d3dx9_34_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:31: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:31: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Jun2007_d3dx10_34_x86.cab...
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Jun2007_d3dx10_34_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\jun2007_d3dx10_34_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:32: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Jun2007_d3dx10_34_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Checking for Jun2007_XACT_x86.cab...
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\Jun2007_XACT_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\jun2007_xact_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): DirectX Version: 4.09.00.0904.0
12/09/10 16:52:32: dxupdate: CheckDependency(): no dependency.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): Section [4.09.00.0904.0-4.09.00.0904.0_WinXP] is being installed.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): 64bit Plug-In [Jun2007_XACT_x64.cab] is skipped on this platform.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Jun2005_xinput_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Jun2005_xinput_x64.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Oct2005_XACT_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Oct2005_MDX_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Dec2005_XACT_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Dec2005_MDX2_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Dec2005_MDX2_x64.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Dec2005_d3dx10_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Dec2005_d3dx10_x64.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Feb2006_MDX2_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Feb2006_MDX2_x64.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Feb2006_d3dx10_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Feb2006_d3dx10_x64.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Apr2006_MDX2_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Apr2006_MDX2_x64.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Apr2006_d3dx10_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Apr2006_d3dx10_x64.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Jun2006_d3dx10_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Jun2006_d3dx10_x64.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Aug2006_d3dx10_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Aug2006_d3dx10_x64.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Oct2006_d3dx10_x86.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): folder does not exist, [Beta_Oct2006_d3dx10_x64.cab] is skipped.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: Total Files: 150
12/09/10 16:52:32: dxupdate: Total Size: 45467648
12/09/10 16:52:32: dxupdate: Total Progress: 92
12/09/10 16:52:32: dsetup32: GetCDXUpdate(): Loading dxupdate.dll in C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\.
12/09/10 16:52:32: DXSetup: DSetupCallback(): Phase = 2, Steps = 92
12/09/10 16:52:32: dsetup32: DirectXSetupIsJapanese == 0
12/09/10 16:52:32: dsetup32: DirectXSetupIsJapanNec == 0
12/09/10 16:52:32: dxupdate: -----
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateInstallPlugIn(): Installing dxdllreg_x86.cab...
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DXCheckTrust(): E:\Baldur\DirectX\dxdllreg_x86.cab is trusted.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: Extracted file C:\WINDOWS\system32\DirectX\DX8.tmp\dxdllreg_x86.inf from cab
12/09/10 16:52:32: dxupdate: GetDXVersion(): RegQueryValueEx() failed, error = 2.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: GetDXVersion(): Current DirectX may be a older version which does not have the version value in the registry.
12/09/10 16:52:32: dxupdate: DirectXUpdateGetSetupInformation(): GetDXVersion() failed.
12/09/10 16:52:32: dsetup32: CSetup::InstallPlugIn(): DirectXUpdateInstallPlugIn() failed.
12/09/10 16:52:32: dsetup32: CSetup::SetupForDirectX(): InstallPlugIn() failed.
12/09/10 16:52:32: dsetup32: start finalizing: phase: 92 - 92, total: 0 - 0
12/09/10 16:52:32: DXSetup: DSetupCallback(): Phase = 3, Steps = 0
12/09/10 16:52:33: dsetup32: Installation ended with value -9 = Internal or unsupported error
12/09/10 16:52:34: DXSetup: WM_APP_ENDINSTALL
12/09/10 16:52:34: DXSetup: ~CDXWSetup()
Ostatnio zmieniony przez Beelzeboss 9 Grudzień 2010, 17:18, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Początkującego pytań kilka
PL_Daritto NAVYFIELD 28 8 Luty 2011, 12:48
Adiq
Brak nowych postów Kilka pytań
Odnośnie Mapy nawigacyjnej i misji :)
Traffic Pytania i odpowiedzi 7 29 Czerwiec 2009, 16:58
Gregorios
Brak nowych postów Kilka pytań nowicjusza.
Dzej_Kej Pytania i odpowiedzi 14 1 Czerwiec 2016, 14:03
Dzej_Kej
Brak nowych postów KotA - kilka pytań
melis Pytania i odpowiedzi 78 2 Lipiec 2016, 21:14
sNr
Brak nowych postów SH5 kilka pytań
Sokół Dział ogólny do rozmów na temat SH V 5 7 Marzec 2010, 21:16
Sokół
Brak nowych postów kilka pytań świeżaka :)
PudeL Pytania i odpowiedzi 17 22 Wrzesień 2013, 09:19
PudeL
Brak nowych postów kilka pytań przed zakupem
PudeL Pytania i odpowiedzi 18 27 Wrzesień 2009, 02:24
PL_Hagal


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group