Nowe forum uruchomione. Proszę się rejestrować.

Archiwum forum PolishSeamen - tylko do odczytu

Zapraszamy na serwer głosowy

DISCORD

GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

Moderator: PL_CMDR Blue R

karlos18222
Posty: 8
Rejestracja: 25 maja 2020, 8:58

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#31

Post autor: karlos18222 » 25 maja 2020, 14:57

Po spolszczeniu w wersji standardowej nadal wywala do windowsa ,będę próbował kolejnych wersji, może się uda .

PL_Olamagato
Posty: 68
Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#32

Post autor: PL_Olamagato » 25 maja 2020, 15:09

Być może wersja uplay ma jakąś kontrolę plików i jakieś pliki są blokowane przed zastąpieniem.
Na pewno tak jest jeżeli przy wersji "lite" też się gra wywala.

Skopiuj cały folder do innego miejsca i dopiero w tej kopii instaluj gwx oraz spolszczenie.
Jeżeli masz Windows 64-bit, to po skopiowaniu zapisz poniższy tekst do pliku sh3.reg:
----------------------------------------------------------------
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Ubisoft\Silent Hunter III]
"InstalledPath"="F:\\Gry\\SH3"
"path"="F:\\Gry\\SH3\\sh3.exe"
----------------------------------------------------------------
Zmodyfikuj w nim ścieżki odpowiednio do Twojej kopii katalogu bo ścieżka jest tylko przykładowa i już możesz mieć grę SH3, nad którą uplay/steam nie ma kontroli plików.

Jeżeli wciąż używasz systemu 32-bit (np. Windows XP), to powyższy plik powinien mieć taką zawartość:
---------------------------------------------------------------
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ubisoft\Silent Hunter III]
"InstalledPath"="F:\\Gry\\SH3\\"
"Path"="F:\\Gry\\SH3\\sh3.exe"
---------------------------------------------------------------

Wcześniej możesz też wejść do edytora rejestru i wyeksportować odpowiedni klucz, żeby w razie czego mieć kopię tej gałęzi rejestru.

karlos18222
Posty: 8
Rejestracja: 25 maja 2020, 8:58

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#33

Post autor: karlos18222 » 26 maja 2020, 17:29

gdzie znajdę ten plik sh3.reg?
w edytorze rejestru nie mogę wyszukać gry..

PL_Olamagato
Posty: 68
Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#34

Post autor: PL_Olamagato » 26 maja 2020, 17:34

Nigdzie. Masz go stworzyć z tekstu, który Ci wyżej podałem w poście. Przeczytaj go ze zrozumieniem. To plik tekstowy, który musisz sam stworzyć. Skopiuj tekst do notatnika, zmień ścieżkę do katalogu u Ciebie i zapisz go jako sh3.reg.
Nie zapomnij, że w pliku reg każdy znak backlash w ścieżce musi wystąpić podwójnie.

karlos18222
Posty: 8
Rejestracja: 25 maja 2020, 8:58

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#35

Post autor: karlos18222 » 26 maja 2020, 19:41

Udało się odpalić po uruchomieniu Uplay offline ,dzięki za pomoc .

PL_Olamagato
Posty: 68
Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#36

Post autor: PL_Olamagato » 27 maja 2020, 13:30

karlos18222 pisze:
26 maja 2020, 19:41
Udało się odpalić po uruchomieniu Uplay offline ,dzięki za pomoc .
No to dość ważna informacja. Z tego wynika, że usługi uplay, steam same próbują kontrolować zawartość katalogu z grą i blokować podmiany plików, co jest nieakceptowalne dla modowania.

Mógłbyś sprawdzić czy w ten sposób naprawia się również wersja 5k+?
Bo ona jest potencjalnie najlepszą i najbardziej aktualną z opublikowanych.

Awatar użytkownika
PL_CMDR Blue R
Posty: 2359
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#37

Post autor: PL_CMDR Blue R » 27 maja 2020, 14:10

Ja zabrałem się za próbowanie samemu i mam wywalanie podczas ładowania misji...

Próbowałem na wersji super$eller... Chyba, że coś zrobiłem źle:
1) Instaluję grę SH3 1.4
2) Instaluję moda GWX3.0 (zrobiłem kopię i sprawdziłem. Do tego momentu jest stabilnie)
3) Wypakowuję zawartość archiwum 5k do folderu gry zastępując pliki (instalacja nieodwracalna)....

Po czymś takim mam grę po angielsku (co wskazuje na niepełną instalację i wywala przy ładowaniu misji (sprawdziłem dla pewności))... Rozumiem, że jeszcze przez JSMGE mam aktywować plik "spolszczenie"? (wydaje się mnie to oczywiste, ale wolę pójść krok po kroku, jeżeli po kroku 3 nie powinno wywalać, to wolę powtórzyć procedurę, czy to nie błąd instalacji np. GWX i zainstalować od nowa wszystko.

Wiem, że ze starą wersją spolszczenia był problem, że trzeba było ręcznie Hardcode fixes zainstalować przed spolszczeniem (jakby brakowało jakiegoś pliku) i wolę się upewnić, zanim zacznę testować dalej.
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)

PL_Olamagato
Posty: 68
Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#38

Post autor: PL_Olamagato » 27 maja 2020, 14:30

Myślę, że gdzieś w pakiecie spolszczenia jest jakiś błąd w plikach skoro tak.
Spolszczenie powinno być w wersji angielskiej tuż po rozpakowaniu ponieważ włącza się go dopiero opcją. Do momentu włączenia jest to pakiet ulepszający GWX o kilka modów.
W takim razie będę musiał zrobić wersję 5k+ standard z której wyrzucę moda rozszerzającego ilość statków i dodającego oświetlone statki neutralne.
Można jeszcze nie rozpakowywać spolszczenia 5k+ do katalogu gry, lecz do tymczasowego katalogu. Z tego tymczasowego folder \data przenieść do osobnego podkatalogu w katalogu MODS gry (można go nazwać _Patch GWX3+).
Natomiast pozostałą zawartość można już przenieść do katalogu gry ze scalaniem folderów. Nic za wyjątkiem nowszego jsgme nie powinno się nałożyć.

Albo po prostu za kilka dni stworzę nową wersję moda 5k+ standard i lite, które już powinny być stabilne bo bez wbudowanych modów.

Awatar użytkownika
PL_CMDR Blue R
Posty: 2359
Rejestracja: 24 gru 2019, 20:16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#39

Post autor: PL_CMDR Blue R » 27 maja 2020, 15:44

Czyli po takiej instalacji powinno być stabilnie po angielsku?

To ponowię instalację, aby mieć pewność, że to nie błąd instalowania i zobaczę, czy 2 raz wyrzuci ten błąd.

EDIT
Ponowiłem próbę i dalej błąd.. możesz spróbować u siebie ten sam eksperyment (czyli czysta instalacja od zera) i zobaczyć, czy działa? Może testowałeś na wersji, którą uważałeś za czystą, a miałeś tam wgrane jakieś pliki?
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
PL_CMDR Blue R (Finek)

karlos18222
Posty: 8
Rejestracja: 25 maja 2020, 8:58

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#40

Post autor: karlos18222 » 27 maja 2020, 18:31

Niestety wystąpił błąd w GWX 3.0 który nie pozwala na komfortową grę,albowiem w peryskopie bojowym nie można kliknąć lewym przyciskiem ponieważ odpala od razu torpedę,co bardzo irytuje rozgrywkę
Stwierdziłem , że skopiuje same mody z kopii z zainstalowanym gwx i spolszczeniem w5k na czystego sh3 i gra zaczęła chodzić :)
EDIT
Test był odpalany na Uplay online.
Zauważyłem również, że przez mod "Lite Harbor Traffic" gra wywalała do windy więc jej nie uruchamiam a reszta modów śmiga bez zarzutu.
Niestety Uplay "wyczuwa" zmiany w plikach i wyrzuca do windy,więc trzeba uplay oszukać i włączyć raz czystego sh3 w online a następnie na offline zgrać pliki z GWX 3 i gotowe.

PL_Olamagato
Posty: 68
Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#41

Post autor: PL_Olamagato » 28 maja 2020, 4:32

Jeżeli nie używa się wilczych stad z Hardcode fixes (lub tych poprawek), to można używać samego spolszczenia, które jest opcją JSGME (można ją sobie wypruć z najnowszego spolszczenia). Natomiast jeżeli GUI nie obsługuje "H.Sie Colored Hull Integrity", to stan kadłuba będzie zawsze czerwony. GUI wbudowane w spolszczenie używa tej poprawki. Oprócz spolszczenia druga ważna opcja, to Spolszczone Alternatywne Flotylle, która zastępuje tę samą opcję w GWX.

karlos18222
Posty: 8
Rejestracja: 25 maja 2020, 8:58

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#42

Post autor: karlos18222 » 31 maja 2020, 10:01

Tyle tych zmian , że nie wiadomo od czego zacząć, miałem długą przerwę w sh3 ale dałem radę.
Niestety trzeba powalczyć z platformą Ubisoftu by móc grać jak człowiek .
Mam nadzieję , że moje wskazówki pomogą graczom używających Uplay.

skwarus
Posty: 4
Rejestracja: 24 cze 2020, 1:23

wirus w plikach?

#43

Post autor: skwarus » 24 cze 2020, 2:02

cześć
mam norton security antywirus i wiem że jest to trochę felerny program więc dlatego chcę zapytać - ponieważ wykrywa mi w 2 plikach trojana i usuwa za każdym razem gdy instaluję spolszczenie najnowsze czyli 5k+. czy też macie podobny problem? pliki są czyste i to tylko norton myli mi fałszywe zagrożenie? dajcie znać bo szkoda żeby infekowały komputery a Olamagato mógłby to naprawić gdyby wiedział mam nadzieję.

PL_Olamagato
Posty: 68
Rejestracja: 16 lut 2020, 18:09

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#44

Post autor: PL_Olamagato » 24 cze 2020, 2:07

Co wykrywa i w jakich plikach? Co idzie do kwarantanny?

skwarus
Posty: 4
Rejestracja: 24 cze 2020, 1:23

Re: GWX 3.0 - Spolszczenie 2020

#45

Post autor: skwarus » 24 cze 2020, 2:09

od razu wskażę pliki: SH3Sim.act oraz EnvSim.act - wskazuje że są zainfekowane przez:Trojan.Gen.SMH.2 oraz plik SH3Collisions.act a problem tego pliku wyswitla mi jako: WS.Reputation.1

ODPOWIEDZ